Results 1 to 3 of 3

Thread: Tepelpiercings + HCH @ dragon tattoo eindhoven

Leeg Canvas

Tepelpiercings + HCH @ dragon tattoo eindhoven

Heyhey 😀

Ik liep al wat langer met het idee rond, maar toch eindelijk de stap genomen om ze te laten zetten.
    In oktober 2016 ben ik naar eindhoven gegaan om mijn rechtse tepel te laten piercen. Was nogal zenuwachtig, had tot dan toe alleen een helix en die zat er al 5 jaar in. Er werd rustig de tijd genomen voor me. Vond het wel een verschrikkelijk gemene prik. De eerste paar dagen is het erg gevoelig geweest, maar verder verloopt de genezing erg rustig 😊
    Heb er niet meteen twee genomen omdat ik nog twijfelde over de andere. Maar de afgelopen weken dacht ik, ach waarom ook niet.
    Dus afgelopen woensdag weer naar eindhoven geweest voor de andere tepel en een VCH. Er werd even aangegeven dat er op die dag alleen een mannelijke piercer was, met de vraag of dat geen probleem was. Erg netjes! Nog even naar de wc vantevoren want was toch wel weer een beetje zenuwachtig haha.
    Heb ervoor gekozen om de tepelpiercing eerst te laten zetten aangezien die waarschijnlijk het vervelendste zou zijn. Er werd erg goed gekeken naar de plaatsing van de andere. Die is namelijk niet helemaal horizontaal dus het zou raar zijn als de nieuwe dat wel zou zijn. Ook dit was weer een gemene prik maar ik wist al wat er ging komen. Heb er alleen de eerste paar uur een beetje last van gehad, maar veel minder dan de andere kant 😊
    Beha en shirt aan, schoenen en broek uit haha.
    Ik wilde eigenlijk een VCH, maar de piercer kwam tot de conclusie dat dat niet zou lukken helaas. Een HCH wel alleen zou die dan iets hoger geplaatst worden. Hij gaf een duidelijke uitleg waarom wel en niet. Het was wel een beetje awkward in het begin, iemand die zo uitgebreid alles aan het bekijken is daar beneden8 😅 maar ben wel blij dat hij er zo de tijd voor heeft genomen. Het plaatsen viel me toch een beetje tegen eerlijk gezegd, was gevoeliger dan ik had verwacht. Daarna voelde ik er nog vrij weinig van.
    Kreeg zelfs complimenten van de piercer dat ik zo rustig bleef 😀
    Donderdag was ik nog vrij, vrijdag heb ik wel weer gewerkt. Alleen toen ik thuis kwam was er ineens een balletje van de HCH verdwenen 😣 na een tijdje erachter gekomen dat die in het piercinggat verdwijnt. En nu gebeurt dat steeds... Heb wel geprobeerd om er een groter balletje op te draaien, maar alles is redelijk dik en opgezet en krijg het balletje niet los gedraaid. Zaterdag moest ik ook werken dus kon ik niet terug naar de shop, maar morgen toch maar weer even op en neer naar eindhoven...

Wordt vervolgd!

Slightly Modified Aud's Avatar

Re: Tepelpiercings + HCH @ dragon tattoo eindhoven

Alvast gefeliciteerd en succes met het vervolg!
    Nolite te bastardes carborundorum

Piercing Newbie derangedDrummer's Avatar

Re: Tepelpiercings + HCH @ dragon tattoo eindhoven

Gefeliciteerd!
    Oorlel 10mm x2
    Nostril x2
    Septum x1

RETIRED:
    Helix x1
    Sternum MD x1
    2e oorlel (1.2mm) x2
    Daith x1