Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Helix: hoe vaak gaat het wel goed?

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Helix: hoe vaak gaat het wel goed?

Eens met Trutle en Dullahan. Je weet het maar nooit met kraakbeenpiercings! Mijn eigen ervaring is ook dat een goed begin echt niks zegt. Ik gun je natuurlijk een voorspoedige genezing, maar hou er rekening mee dat de kans redelijk groot is dat de boel alsnog gaat irriteren.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

ik heb mijn helix piercing nu ong. anderhalf jaar en er in de genezingsperiode nooit echt last van gehad maar toen ik hem ong een jaar had begon hij op te zwellen en kwam er allemaal pus uit () en was hij erg pijnlijk :'( ik heb toen mijzelf ook echt afgevraagd of ik hem eruit wilde halen of niet. ik heb er voor gekozen om hem erin te laten want ik vond het erg zonde van die 25 euro die ik heb betaald om hem te laten zetten... het is nu zes maanden later en hij is helemaal genezen en nooit meer last van gehad
    ik vind de helix piercing dan ook echt een aanrader (:

ps. het laten zetten deed bij mij echt geen pijn, tuurlijk je voelt het maar dat vervelende gevoel is zo weer weg, daarna lijkt het net alsof er een kachel in je oor zit maar na een dag verminderd dat weer
    Last edited by DarkRoses; 20-01-2018 at 16:09. Reason: spellingsfouten oeps

Leeg Canvas

Ja ik ben er inderdaad bekend mee en reken dan ook wel minimaal op een jaar genezingstijd. Maar heb al eerder op deze plek een helix gehad die ging toen jaren goed, maar was scheef gegroeid en dat vond ik niet mooi. Dus heb ik dicht laten groeien. Nu dreigt deze ook scheef te groeien, vandaar. Het oog wil ook wat..

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk