Results 1 to 6 of 6

Thread: Neuspiercing vochtbult

Neuspiercing vochtbult

Hiii
    Ik heb ongeveer 4 maanden nu een neuspiercing ik was begonnen met een ring en nu een staafje omdat de piercer zei dat het beter was... alleen ik heb al vanaf de eerst maand tot nu een vochtbult ook op me helix. Ik heb geprobeerd zoutoplossing 2x daags toen 1 keer daags. En toen teatree olie paracetamol. Cleanspray van me piercer niks werkt het bloed ook super vaak heb creme van de dokter zelfs die werkt niet. Ik heb nu emoe olie besteld en van die disk dingen die je dan op je piercing moet plaatsen... heeft iemand miss nog dingen die heeel goed werken of ervaringen met emoe olie op hun site stond dat het herstellende kracht had tegen vochtbulten. Misschien heeft iemand nog tips want het is heel onsmakelijk en naar zeker omdat het al zo lang is en niet weg gaat. Groetjessss

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Re: Neuspiercing vochtbult

Afblijven, vochtbultjes zijn heel normaal, al dat gepruts aan je piercings maakt het alleen maar erger en maakt de genezingstijd enkel maar langer.

Thanks voor je reactie ik heb dat al geprobeerd maar het bloed ook mega vaak... dus als ik er niet aanzit en met rust laat dan is het 1 hele grote plek met viezigheid. Maar daarom dacht ik emoe olie las dat veel piercings die moeite hebben met herstellen daar van opknappen.

Leeg Canvas

Probeer er toch van af te bliiven. Door al dat spul wat je hebt gebruikt kan het zo zijn dat de piercing zo heftig reageert. Hou het bij zeezout, tweemaal daags, en blijft de piercing langer schoon, één keer per dag. Voor een mok gekookt water maar een kwart theelepel gebruiken en het water na het koken zo warm mogelijk houden, zodat de doorbloeding van de piercing verbeterd.
    Verder niet aan zitten, dat irriteert de piercing alleen maar meer!
    Vochtbultjes zijn krengen, maar normaal. Ze kunnen maanden blijven zitten, wat ook normaal is. Heb geduld en dan komt het wel goed met de piercing!
    Mocht je het allemaal niet vertrouwen vanwege het bloeden, dan is het handigst langs je piercer te gaan voor advies.
    Last edited by momochuck; 09-07-2017 at 14:31.

Dag allemaal ik heb hetzelfde probleem ben al zeker 3 maanden bezig. Het wilt maar nie beter worden

En mijn vochtbult is oook best groot en rood. Ik denk erover na om het uit te knijpen, maar ben ook een beetje bang..

The Librarian Trutle's Avatar

Niet uitknijpen. Op het moment dat je het uitknijpt zal de vochtbult kleiner lijken, maar dat is geen garantie dat die wegblijft. Voor hetzelfde geld is die er een week later weer. Het vochtbultje blijft daardoor geïrriteerd en het zal langer duren voor die weg is. Het advies van momochuck is meer dan prima en zou ik gewoon volgen. Het zijn echte bitches die vochtbultjes en helaas is geduld het enige dat effectief is.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-