Results 1 to 4 of 4

Thread: Barbell met lengte 10mm en diameter 3mm of meer

Leeg Canvas

Question Barbell met lengte 10mm en diameter 3mm of meer

Hallo,

Een tijdje geleden bij alloverpiercings besteld en helemaal tevreden, maar nu wil ik een grotere diameter.
    Ik ben op zoek naar een rechte barbell met een diameter van 3 of 4mm met een lengte van 10mm, maar ik kan deze nergens vinden.
    Ook niet op andere websites.

Dunnere diameters of langere staafjes zijn wel heel gemakkelijk te vinden.
    Kan iemand verklaren waarom dikkere maten met lengte 10mm niet verkocht worden?

Groeten,
    Willem

Re: Barbell met lengte 10mm en diameter 3mm of meer

https://www.alloverpiercings.nl/70050-barbell
    Maten wijken iets af zoals in de beschrijving staat. Maar dit is het dichtst bij 10 mm wat je komt op de meeste nederlandse sites. Industrial strength is altijd een goed merk. En anders zou ik kijken naar anatometal, bijvoorbeeld bij bodyartforms.com. Anatometal kan ook veel dingen custom maken.
    "Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purposeand imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."

Droid, please! Administrator Danielle's Avatar

Industrial Strength is op dit moment het enige wat wij kunnen bieden, inderdaad. Ik heb even rond gekeken bij onze andere leveranciers, maar helaas zijn er daar op dit moment geen 3 mm (of dikkere) barbells leverbaar...
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Leeg Canvas

Hallo All overpiercings,

Ik ben ook opzoek naar 3mm dikke barbell van 30mm lang. Op jullie site staat ie als uitverkocht.
    Hebben jullie een idee wanneer deze weer worden verkocht?