Results 1 to 4 of 4

Thread: PA uit ivoor / ebbenhout ?

PA uit ivoor / ebbenhout ?

Eerst excuseer mijn nederlands.
    Ik ben een beeldhouwer van netsuke en beeldjes. Ik werk in ebbehout, ivoor (legaal, diverse dieren) en marmer.
    Ik heb onlangs 2 mooie walrous tanden gekocht. Ik ben van plan om juwelen, grote septum en PA-s te maken, met homoseksuele thema's (penis, enz.).
    Mijn vraag is voor de mannen die van grootte (0-00g) PA's houden: aangezien ik niet kan garanderen hoe ivoor of ebbenhout zich tijdens lange wrijvingsuren gedraagt, ben ik van plan om ze alleen te maken voor mannen die tijdens hun sex parties hun penis niet gebruiken voor penetratie. Daarom zullen de sieraden alleen worden gebruikt als versiering.
    Zijn er jongens daar die alleen hun lichaam laten zien terwijl ze doordringen? Omdat ik niet naar homoseksuele feesten gaat, weet ik niet wat de trend vandaag is.
    Bedankt

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: PA uit ivoor / ebbenhout ?

Paar kleine dingetjes, want ik heb geen penis, dus ik kan je vragen niet beantwoorden

Ten eerste, je nederlands is prima hoor.
    Ten tweede, op dit forum zitten niet heel veel mannen, dus verwacht geen stormloop aan antwoorden. Daarnaast zijn je vragen best wel heel erg persoonlijk, dus dat zou nog een reden kunnen zijn dat je niet veel antwoord krijgt. Dit forum is voor iedereen toegankelijk, dus ik kan me voorstellen dat niet iedereen wil dat zulke persoonlijke gegevens te lezen zijn.
    Nur der Regen weint am Grab.

Leeg Canvas

De meeste mannen (waaronder ikzelf) hebben een pa voor zichzelf niet om mee te pronken.
    Als ik denk aan een piercing van hout of ivoor als prince albert gaan er in mijn hoofd diverse alarmbellen rinkelen.
    Hout en ivoor zijn toch poreuse materialen, werkt niet goed samen met urine. Kans op breuk en of splinters zijn reeŽl hierbij.
    Denk dat er weinig mannen zijn die hier interesse in hebben.

Ik heb ook een PA, voor mijzelf.

Ik ben zeer huiverig met de materialen, zoals mijn voorganger schreef: poreus e.d., lijkt me niet goed.