Results 1 to 8 of 8

Thread: Op zoek naar 17 mm

Piercing Newbie MarcK's Avatar

Op zoek naar 17 mm

Na enkele jaren 16mm gouden (euh, gold plated) tunnels te hebben gedragen wil ik nu naar 18 mm. Ene oor gaat goed, andere wil niet meedoen. Ik heb er nu 2 x een 18 mm erin weten te doen (tussenpozen van een half jaar) maar na een dag begint het toch op te zwellen, beetje bloed, niet fijn, terug naar 16 mm (ik gebruik crocodile oil balm om te genezen). Weet iemand waar ik 17 mm tunnels kan vinden?

The Librarian Trutle's Avatar

Re: Op zoek naar 17 mm

Anders eens naar AOP een mailtje sturen met de vraag of ze glazen tunnels hebben die afwijken van 16mm en eerder 17mm zijn.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Voila 17 mm
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl

Slightly Modified Celestial's Avatar

Ga voor glas!
    Generic Signature.

He bedankt!

Maar euh ... voorlopig even geen 17mm voor mij. Ik had al eens 18mm geprobeerd, maar m'n lel scheurde een beetje en met wat sterilon en een pleistertje was dat weer snel opgelost. Vorige week nog eens geprobeerd en weer een scheurtje. Okay, maar nu had was de sterilon op. En ja hoor, het ging helemaal mis. Gele puss, erg smerig allemaal. Ik ben om middernacht naar de huisartsenpost gegaan, daar heeft een arts mij een paardenkuur voorgeschreven en direct door naar de nacht-apotheek. Nu 3x daags een antibacteriele pil slikken (om 8 uur, 16 uur en middernacht, na het eten, lekker handig, not). De volgende dag maakte ik mij toch weer wat zorgen omdat ik aan m'n oor niks moest doen? Dus afspraak met een vervangende huisarts (mijn huisarts houdt niet van piercings maar is gelukkig op vakantie). Deze keek er naar, zei: "gat open trekken en met de douchekop schoon spoelen. Opletten dat het niet aan elkaar gaat plakken want je wilt zeker die ring weer terug in je oor?". Kijk, dat is nou een huisarts die meedenkt Nu 4 dagen later begint het er weer een beetje gezonder uit te zien. Een klein plakje gele plak nog in het gat, waar het scheurtje zat, verder is het redelijk schoon. Maar ik ben nu wel een paar maatjes teruggegaan in grootte. Dus... voorlopig nog even geen 17mm hier!

Slightly Modified Celestial's Avatar

Jeetje als je lel er zo aan toe is zou je toch echt moeten downsizen naar een maatje of 14mm. Daar een maand of 3 op blijven zitten totdat alles weer geheeld is.
    En gebruik alsjeblieft geen sterilon, dat is troep.

Ik adviseer je het grote stretch info topic eens te lezen: http://www.piercingforum.nl/showthre...erst-even-hier!
    Generic Signature.

Inmiddels een week na m'n infectie en er is niets meer te zien behalve waar het scheurtje zat, aan de binnenkant van m'n gat. En m'n gat is van 16mm naar 8mm gekrompen
    Maar gelukkig verder niets ergs of vreemds of engs of ... nouja, je snapt 't wel

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Ik zou nu wel eerst je oor flink wat rust gunnen. De tijd die Celestial al aangeeft, die 3 maanden is zeker geen overbodige luxe. Die tijd heeft je huid namelijk nodig om volledig te herstellen (dus niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant)
    Ik weet dat het lastig is om dan geduld te hebben, maar zoek voor je beschadigde oor wat fijne glazen sieraden en kijk hoe het gaat als je stappen van 1mm neemt.
    Nur der Regen weint am Grab.