Results 1 to 3 of 3

Thread: Groeit mijn tepelpiercing uit? (foto)

Leeg Canvas

Exclamation Groeit mijn tepelpiercing uit? (foto)

Ik heb er zelf echt zo'n slecht zicht op, vandaar even jullie mening gevraagd.
    Ik heb eerder in het genezingsproces ook al gedacht dat hij uitgroeide, maar dat was loos alarm (ik hoop nu ook).
    Sidenote: er zit een extra lang staafje in omdat het oorspronkelijke staafje veel te kort was en voor de nodige pijn zorgde (misschien is het dus gewoon doordat het staafje zo lang is, maar ik twijfel toch).
    Sidenote 2: hij zit vandaag precies 126 dagen.

Foto onder spoiler omdat tepel.
    20 mm lobes
    tragus x1
    nipple x2
    septum

RIP
    navel
    hip surface
    vertical labret

Speldenkussen Brubs's Avatar

Re: Groeit mijn tepelpiercing uit? (foto)

Ik durf het absoluut niet zeker te zeggen maar ik vind hem er wel wat ge´rriteerd uitzien. Kan ook door 't licht komen natuurlijk, en het hoeft niet direct te betekenen dat ie aan 't uitgroeien is.
    Heb je het idee dat het stuk van je tepel waar ie doorheen gaat minder groot is dan voorheen?
    En anders even terug langs je piercer om het na te vragen, die zal er sowieso beter zicht op hebben
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Meubilair Dullahan's Avatar

Re: Groeit mijn tepelpiercing uit? (foto)

Ik vind hem er wel een beetje uitzien alsof hij door een dun stukje gepierced is, maar dat kan ook zijn hoe hij gezet is. Ik zou over een tijdje nog een foto maken en dan vergelijken.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.