Results 1 to 7 of 7

Thread: Prins Albert? Voor- en nadelen.

Leeg Canvas Timbe's Avatar

Prins Albert? Voor- en nadelen.

Ik zit zo te kijken op het forum en vraag me nu af:

-Is het echt zo'n probleem met plassen?
    -Als je er een hebt hoeveel mm is ie dan? (misschien verklaart dat ook het probleem met plassen?)
    -Hoeveel merk je ervan tijdens de seks??

Freak! Alathariel's Avatar

Re: Prins Albert? Voor- en nadelen.

Ik ben geen man, maar kan een deel wel beantwoorden, mede doordat m'n vriend een PA heeft.

Met een PA zul je voornamelijk zittend moeten plassen, omdat de straal door het sieraad meer een soort sproeier wordt. Maar een probleem is dat toch niet? Het kan nog wel staand, doet m'n vriend ook buiten en in openbare toiletten, maar thuis of bij familie of vrienden, waar het toilet gewoon schoon is, kun je prima zitten. Dus nee, geen probleem, alleen even aanpassen.

Hoeveel mm verschilt per persoon, iedereen wil wat anders. Aangeraden wordt niet kleiner te nemen dan 2 mm, om snijden (het zogenaamde 'cheese cutter effect') te voorkomen.

Je merkt het. Wat precies is ook weer per persoon verschillend. Voor de een wordt de seks er lekkerder van, voor de ander maakt het weinig verschil.

Heb een klein ringetje (14 x 2, kan zo klein omdat ik nagenoeg geen toompje heb) en voldoende voorhuid: staand plassen is daarmee probleemloos voor mij. Ik zou qua pretttig gevoel nooit meer zonder willen ! Mijn lieftallige echtgenote ook niet trouwens.
    je boot piercen is niet handig

Leeg Canvas

Verschilt inderdaad van persoon tot persoon.
    Ik heb nu een 4mm dikke ring en is 19 in diameter.
    Zit eraan te denken hem nog een maatje te stretchen tot 5mm.
    Maar misschien krijg ik dan wel een sproeier en dat heb ik nu niet vandaar misschien ook wel een klein beetje de twijfel.
    Verder heb ik het idee dat de sex beter is en denk nu zelfs : ik had nooit zolang moeten wachten en eerder deze piercing moeten laten zetten.
    Ik heb verder nog geen intiempiercings maar vind de ampallang en apadravya ook wel mooi en misschien dat weer idealer is met plassen.
    Maar nogmaals geen ervaring dus daarin zouden andere misschien makkelijker kunnen antwoorden.

Ik heb een 10mm ring, en ik plas zittend, ik vind dit geen probleem.
    Sex er mee, tuurlijk merk je het, maar last er van... nee.

Als je bang bent dat je niet meer staand kan plassen (waar maak je je druk over) of dat het hinderlijk is met sex: NIET DOEN!

Leeg Canvas

Het 'plasprobleem' hangt ook af van het soort sierraad. Ik draag meestal een 8 x 16mm of 8 x 19mm CBR en daarmee moet ik echt gaan zitten. Maar bij het sporten en als ik strakke broeken draag heb ik regelmatig een 8 x 16 curved barbell. Daarmee gaat staand plassen wel prima.
    En wat is er mis met zittend plassen?

Voor de seks is het heel persoonlijk. Met de kleinere maten merk je er weinig van, met de grotere meer. En uiteraard ligt het ook aan je partner. Mijn vrouw vindt het leuk speelgoed. Maar tijdens 'de daad' kun je hem ook prima uit doen. Gewoon creatief mee omgaan.

Leeg Canvas

Neem een apadravya. Ik heb er zelf ook één en kan gewoon staand plassen.