Results 1 to 8 of 8

Thread: Scheve tepelpiercing

Scheve tepelpiercing

Nou heb ik ong 3 weken geleden twee tepelpiercings laten zetten. De rechter is echt mooi gezet, alleen de linker is best wel scheef naar mijn idee. Hij begint onder m'n tepel(tepelhof) en komt er bovenín m'n tepel weer uit. Als ze niet hard zijn valt het minder op maar het stoort mij best wel erg. Nou vind ik het ook wel stom om terug te gaan omdat ik niet weet of het zo bedoeld was of niet 😅 Maar een kant van de piercing staat dus omhoog, van de voorkant niks te zien maar van bovenaf wel heel erg. Liefs.

Leeg Canvas

Re: Scheve tepelpiercing

Ik zou gewoon teruggaan, eruit laten halen en over een paar weken opnieuw laten zetten. Heb ik ook eens moeten doen. Pijnlijk maar dat vond ik minder erg dan een scheve tepelpiercing. Succes met je keuze!

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Dat heb ik ook gehad, en ik heb me er elke dag aan gestoord. Ik zou hem eruit halen en inderdaad opnieuw laten zetten.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Piercing Newbie derangedDrummer's Avatar

Eruit halen en eventueel een andere piercer zoeken.
    Oorlel 10mm x2
    Nostril x2
    Septum x1

RETIRED:
    Helix x1
    Sternum MD x1
    2e oorlel (1.2mm) x2
    Daith x1
    Tepel x2

Piercing Newbie

Toen ik mijn tepels voor de 2e keer liet piercen, ging het bij de 2e mis, die ging ook scheef.
    De dame die de prik uitdeelde zag het en baalde stevig. Ik hoefde er maar 1 te betalen mocht later terug komen voor een nieuwe poging.
    Een paar weken later stond ik weer voor haar neus, ze had niet gedacht dat ik terug zou komen op een dag dat zij er werkte .
    Uiteraard ging het toen wel goed.
    Beide waren keurig recht.

Nu staan ze beide scheef, maar wel allebei even ver, en tegengesteld. eigenlijk best gaaf, gewoon zo gegroeid.

Metaalverslaafde Merida's Avatar

Quote Originally Posted by Madeliefje View Post
    Nou vind ik het ook wel stom om terug te gaan omdat ik niet weet of het zo bedoeld was of niet
    Het zijn jouw piercings, en als jij het niet mooi vind dat er 1 scheef zit, dan is het echt niet stom om terug te gaan.
    Ze is mooi, als de zon.

Piercing Newbie

Quote Originally Posted by Merida View Post
    Het zijn jouw piercings, en als jij het niet mooi vind dat er 1 scheef zit, dan is het echt niet stom om terug te gaan.
    Dat dus, en zeker niet als jij vind dat ze recht moeten zitten, dan was het, denk ik, recht bedoeld Jouw lichaam, jij beslist hoe het bedoeld is.

Jij moet er tevreden mee zijn, dus er uit halen en opnieuw!