Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17

Thread: Helix ontstoken na 9 maanden, tips?

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: Helix ontstoken na 9 maanden, tips?

Ik denk dat je ontstekingen nog steeds verwart met irritaties of vochtbultjes. Die horen er nou eenmaal bij, een piercing raakt echt niet zo snel ontstoken en ook al heb je een ontsteking, dan wil dat nog niet zeggen dat je ook een bloemkooloor krijgt. En bedenk dat stress ook invloed heeft op de genezing. Probeer gewoon het zeezouten vol te houden en je minder zorgen te maken.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

The Librarian Trutle's Avatar

Exact wat Dullahan zegt. Je oor kan niet gisteren ontstoken zijn en dan vandaag volledig ontstekingsvrij zijn. Dit gaat om een irritatie en dat kan gepaard gaan met een goed rood oor. Vochtbultjes zijn hardnekkig, kunnen groot en rood zijn. Geduld is alles wat ik kan zeggen.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

Ik krijg de foto's op een of andere manier niet geupload, dus kan het verder niet meer echt toelichten met beeld. Ik weet dat ik snel panikeer, alleen ik ben dus echt als de dood voor permanente verminkingen. Het donkerrode bultje zit onder de huid als een holte verbonden aan het gat van de piercing, dat ontdekte ik de vorige keer toen de piercer de piercing verving met een andere. Het is dezelfde plek nu, alleen nu zit er ook een zwelling bij. Ik ben wel blij dat de pijn is gezakt. Weet ook niet hoe snel zo'n verminking zich ontwikkelt. Ben het internet maar aan het afstruinen op tekenen waar ik op zou moeten letten. Rest van mijn oor is dus wel rustig... Sorry hoor van mijn gepaniekeer, ik hoop gewoon dat ik het goede doe.

Slightly Modified Sproetje's Avatar

De ergste "verminking" is het gat dat nu in je oor zit. En dat heb je jezelf of valt er niet af dood vochtbultjes en je gaat er niet aan dood.

Slightly Modified Aud's Avatar

Ik denk dat het overgrote merendeel hier wel eens vochtbulten bij piercings heeft gehad. Heel vervelend, maar niet erg. Ik had een vochtbult bij mijn tragus, groot, rood, pijnlijk, af en toe bloederig. Het is overgegaan met zeezouten en geduld. Echt hoor, het gaat vanzelf weg. Niet te druk maken en niet aan zitten! Vieze vingers doen het geen goed. Kraakbeenpiercings duren lang voordat ze genezen zijn, ik kreeg de vochtbult ook na maaaaaaaanden. Komt allemaal goed!
    Nolite te bastardes carborundorum

Leeg Canvas

Hee Madsj, het is alweer twee maanden geleden maar ik vroeg me af hoe het met je helix is afgelopen... Ik begin nu zelf een ontstoken helix te krijgen, net als jij na maanden, en ik vraag me af wat je me zou aanraden.

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Lees even de verdere reacties in dit topic Die mensen weten er duidelijk meer vanaf dan Madaj...
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper