Results 1 to 3 of 3

Thread: eerste piercing Dydoe

eerste piercing Dydoe

Hallo iedereen , mijn naam is Mark , 35 jaar en zojuist mn eerste piercing laten zetten .

ik heb voordat ik besloot er 1 te nemen al een paar keer stiekum hier op t forum gekeken voor info etc en nu heb ik dr 1 , dus het leek me leuk om mijn ervaring te delen .

Ik heb gekozen voor een dydoe piercing omdat deze niet door de plasbuis gaat en er mooi uit ziet imo .

Na goede ervaringen te hebben gelezen over Classic Ink in Amsterdam die kant op gegaan , daar werd ik doorverwezen naar Dare2Ware .
    De sfeer was top toen ik binnen kwam , old skool hiphop door de boxen en een chille gast , ik voelde ondanks de zenuwen redelijk op mn gemak .

Dan de piercing ... Werkelijk waar de ergste pijn die ik heb meegemaakt , had al een mouw van mn jas in mn mond gestopt als bijtstokje ... dit was ook echt nodig .

Gelukkig was het na een paar seconden over , maar t zweet gutste van mn lijf en er werd me aangeraden om maar even niet op te staan omdat ik zo wit als een lijk was.

Nu een paar uurtjes verder voel ik me helemaal top en trots als een pauw op mn piercing , ik wil em t liefst aan al mn vrienden laten zien .

bedankt voor de info hier op t forum en als er verdere vragen zijn hoor ik ze graag .

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Piercing Newbie

Re: eerste piercing Dydoe

Gefeliciteerd!
    Altijd prettig als je je enigszins op je gemak kunt voelen in die situatie

Succes met de genezing.
    Ik heb nog niet zo lang geleden 2 dydoes tegelijk laten zetten. Na een paar dagen heb je er totaal geen last meer van.

Re: eerste piercing Dydoe

Heb 2 week geleden ook 1 dydoe laten zetten. Inderdaad de pijn is behoorlijk, maar na een uurtje was de pijn weg.

Een paar dagen last gehad dat de wondjes zo nu en dan bloeden, maar nu is alles oké. Ben erg tevreden met het resultaat