Results 1 to 6 of 6

Thread: NL tattoo artist in specifieke stijl (realistisch zwart/wit)

Piercing Newbie fairy666tale's Avatar

NL tattoo artist in specifieke stijl (realistisch zwart/wit)

Lang weggeweest hier, maar ik heb weer een vraagje

Weet iemand een tattoo artist in Nederland (bij voorkeur omgeving Rotterdam) die ongeveer in dezelfde stijl werkt als Sile Sanda en Vid Blanco? Ik plak maar geen plaatje ivm copyright, maar op google en instagram is een hoop te vinden van ze.

Nadeel: de ene zit in Glasgow en de andere in New York. Wat ik wil is best groot, en dat plus de kosten om meerdere keren naar het buitenland te gaan word wel erg veel Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een tattoo artist die dichterbij zit, maar wel dezelfde stijl heeft. Dat realistische in zwart/wit in combinatie met rood vind ik heel gaaf.

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: NL tattoo artist in specifieke stijl (realistisch zwart/wit)

Als je zwart-wit en realistisch tof vind zou ik naar Madeleine Hoogkamer gaan, die zit in Tilburg (https://www.instagram.com/madeleineh....tattoo/?hl=nl)
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Kynst in Deventer?
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Sorry, dacht dat ik al gereageerd had, maar is kennelijk niet goed gegaan. Beetje late reactie dus

Werk van beide ziet er heel gaaf uit, dus ik ga even goed denken en plaatjes vergelijken tot ik eruit ben wat ik het beste bij me vind passen qua stijl
    Bedankt voor de reacties!

Gatenkaasje Morsmordre's Avatar

Oh, misschien nog wel handig om te weten voor Madeleine, ze zit nu ook 1 dag in de week bij Desparados in Eindhoven. Ze werkt heel snel en is heel lief. Ik heb 4 tattoos van haar, en weet al wat ik wil voor de volgende van haar
    “Nor do thou seek to vainly delve
    Where death's pale angels tread,
    To hear the murmur of its flow
    Around the silent dead.”

- Frances E. W. Harper

Ik heb na lang nadenken en het vergelijken van 2 ideeën nu een mail gestuurd naar Needle-art... Echt weer iets voor mij, wil ik eindelijk definitief voor het ene gaan dan komt het 'juiste' idee pas naar boven

Dus in plaats van iets met een reaper word het nu een portret. Ik vind het werk van Kynst en Madeleine ook supermooi (misschien iets voor in de toekoms, met piercings begon het tenslotte ook ooit met eentje...). Maar hun stijlen passen net niet helemaal bij wat ik graag wil dat de afbeelding uitstraalt (als dat een logische uitleg is ). Ik denk dat Eugen Manu's stijl er wel perfect voor is.

Alleen het in de mail uitleggen van het idee vond ik gek genoeg awkward. Alsof ze het een raar idee zouden vinden ofzo