Ik heb al enige tijd een bultje langs mn helix aan de achterkant. Helix heb ik nu zon 2 jaar en voelde pas na 1,5 jaar echt genezen. Heb er een ringetje in laten zetten toen want dat vond ik mooier. Maar eigenlijk meteen al na ongeveer 1 maand begon er zich een klein bultje te vormen aan de achterkant. Ik dacht misschien door de labret dat die daar tegenaan wrijft, dus ik dacht hmm rongetje zal beter zijn, dan is er op die plek geen wriving meer. Maar die bult is eigenlijk steeds groeter geworden.het is een rode bult, de bovenkant voelt zacht en in het midden meer hard, voor zover ik goed kan voelen. Nu besloot ik vannacht mn ringetje eruit te halen want ik was het beu. Vanochtend toch spijt en heb er weer een curved barbell in gedaan (weer met het idee dat er niks tegen het bultje aanwrijft, het staafje is namelijk te lang zegmaar) het gaatje was wel wat dichter gegaan, dus iets moeten duwen, geen pijnn maar het voelt nu wat geirriteerd (balen, waarom zit ik er dan ook aan te frotten)
Hoe nu verder? Ik ben bang dat de bult nooit meer weg gaat mits ik de piercing eruit haal, maar dan is 2 jaar helen voor niks geweest en ik wil hem er eigenlijk niet uit halen. Wat moet ik doen? Ik heb de piercing trouwens altijd schoon gehouden met sebamed en nooit zeezout gedaan.