Results 1 to 3 of 3

Thread: Poetsen met paradontax er kan alcohol inzitten

Piercing Newbie

Poetsen met paradontax er kan alcohol inzitten

Ik schrijf het toch ondanks de vorige gekke topic over die ibuprufen. Dat was dom, maar deze keer denk ik niet dat ik dom ben. Ik poets mijn tanden met paradontax met aan de een onderkant een grijze rand zeg maar en daar staat bij de ingrediŽnten dat er alcohol in zit. Dit is denk ik niet goed als je een tongpiercing hebt of is dit al bekend bij jullie dan sorry voor het dubbel zeggen zeg maar. Ik hoop dat jullie dit lezen en me willen vergeven over dat domme verhaal over die ibuprufen.

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Poetsen met paradontax er kan alcohol inzitten

Ik denk niet dat het een probleem is. Je gebruikt maar een klein beetje tandpasta en daarvan is maar een heel klein deel alcohol. Sowieso is alcohol niet per se slecht in combinatie met een tongpiercing, alleen als hij net gezet is en ook tijdens de genezing is het meestal niet heel bevorderlijk. Maar dan heb ik het over alcohol drinken, niet zo'n minuscuul beetje in tandpasta. Ik zou me er niet druk over maken iig.
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Piercing Newbie

Re: Poetsen met paradontax er kan alcohol inzitten

Bedankt. Oke ik dacht echt elk klein beetje alcohol kan al kwaad maar ik had kunnen weten dat z,on klein beetje geen kwaad kan. Maar ja ik weet er niet genoeg van. In ieder geval bedankt voor je antwoord.