Results 1 to 4 of 4

Thread: frenum stretchen

Leeg Canvas

frenum stretchen

Wat is de beste manier om je frenum te stretchen, is gebruik van insertion taper aan te bevelen of is er een andere misschien betere manier?
    Ik zit momenteel op 3mm en wil graag naar 4mm.

Happy piercing,

Gino,
    Last edited by Gino; 22-09-2016 at 10:58.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Re: frenum stretchen

Mijn advies zou zijn een taper of insertion pin op 3,5mm als je die kan vinden. Op kleinere maten vind ik 1mm per stretch net iets te veel.
    Generic Signature.

LeonhardR
    Guest

Bij mij ging dat automatisch. Nadat ik mijn frenum gepiercet had voor een 1 mm barbell (ik wilde het klein houden) gingen de balletjes van 2 mm er na een paar maanden door. Vervolgens een dikker staafje met drie mm balletjes er door, maar die ging er een dikke maand later ook vanzelf door. Toen maar een circular barbell met 5 mm balletjes er in gehangen. Heb wel gemerkt dat het niet verder gegaan is....

Verstuurd vanaf mijn E2303 met Tapatalk

Leeg Canvas

Dank jullie wel voor de adviezen, had nog een taper liggen van 4mm , deze had ik een tijd geleden al aangeschaft via AOP, maar niet aan gedacht, was toen voor oor piercing.
    Gisteren succesvol de cb 4mm - 12mm - 8mm gestretched naar 4mm zonder problemen.
    Deze maat voor de frenum vind ik voorlopig voldoende.
    PA gaat mij nog iets te ver, maar wie weet wat de toekomst gaat brengen , vind dat namelijk ook een prachtige piercing.

Happy piercing,

Gino,