Results 1 to 10 of 10

Thread: .

Leeg Canvas

Talking .

.
    Last edited by str97; 12-10-2017 at 04:08.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: PA + Scrotal Ladder

Ik ben een vrouw, dus ik kan je niet met al je vragen helpen, maar wel met een aantal, aangezien mijn vriend ook een gestretchte PA + scrotum piercings heeft. Hij is ook onbesneden, dus dat is je eerste antwoord al; ja dat kan

De grootte van maximaal piercen weet ik niet, dat zul je even aan een piercer moeten vragen (of misschien weet iemand anders hier het).

Ik zie ze bij mijn vriend wel zitten als hij een boxer draagt, maar dat kan ook zijn omdat ik het weet. Denk dat het niet op zou vallen als ik het niet zou weten.

Gewicht en geluid weet ik niet. Ik hoor die van m'n vriend nooit als hij loopt, alleen tijdens seks maken ze veel geluid. Hoe het met een scrotal ladder zit qua piercen weet ik niet, ook daarmee kan een piercer je het beste helpen.

Je kan niet alle vrouwen generaliseren tot 'de dames'. Iedereen vindt wat anders. De een zal het geweldig mooi vinden, de ander zal het verschrikkelijk vinden, de volgende vindt het eng, en die daarna maakt het niks uit. Maar je zal er zeker vrouwen mee afschrikken ja, er zijn nou eenmaal vrouwen die er niks van moeten weten. En er zijn ook vrouwen die het fantastisch vinden.
    Wel kan ik je zeggen; een PA, vooral een gestretchte naar een grotere maat, bemoeilijkt sommige dingen qua seks behoorlijk, zoals oraal en anaal. Althans bij ons, kan uiteraard dat dat bij andere mensen totaal geen probleem is.

Leeg Canvas

.
    Last edited by str97; 12-10-2017 at 04:01.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Zó erg is het ook weer niet hoor, maar ik heb bijvoorbeeld wel opnieuw moeten leren pijpen, dat gaat totaal anders dan bij iemand zonder PA. En verder heeft m'n vriend gewoon een piercingtang in z'n nachtkastje liggen zodat 'ie z'n PA eventueel uit kan doen, en dat is in 5 seconden gedaan Maar dat is eigenlijk alleen nodig bij anaal, verder nooit.
    Dus daar zou ik me niet door laten tegenhouden, wou het alleen even melden aangezien je om ervaringen vroeg

Piercing Newbie

Ik heb er ook een paar.
    Ik ben begonnen met een frenum piercing, welke ik gestretcht heb tot 3,2mm.
    Vlak nadat ik mijn frenum heb latten zetten heb ik ook een PA genomen, die uiteindelijk tot 8mm gestretcht, maar dat vond ik te groot. Uiteindelijk heb ik vooral 6mm gedragen.
    Later liet ik een apadravya zetten, 2,4mm. Een 6mm PA was daarbij veel te dik.
    Tijdens het genezen van de apadravya heb ik mijn PA er uit gelaten, en later 3,2mm erin gedaan.
    Als ik een boxer draag zie je het allemaal niet.

Een grotere ring dan 6mm is wel wat lastiger "verstoppen".

Mijn vriendin (echtgenote tegenwoordig ) leerde ik kenen toen ik mijn frenum had, en mijn PA op 2,4 mm.
    Ze was niet geschrokken maar wel verrast. . Grotere maten waren geen probleem, apadravya vond ze spannend omdat ze dacht dat die voor haar wel eens onplezierig zou zijn. Gelukkig bleek het een welkome toevoeging die er niet meer uit mag.

Leeg Canvas

.

Piercing Newbie Crescent87's Avatar

Ik kan alleen even als vrouw zijnde spreken: ja, mij zou je ermee afschrikken en ik zou zeker geen seks willen met iemand die een enorme piercing door zijn penis heeft. Persoonlijk vind ik een berg ijzer erdoor ook nogal een turn off. Maar zou je hem tijdens seks eruit halen en naderhand gewoon dragen omdat jij het mooi vind: helemaal prima. Uiteindelijk is het jouw lichaam en ik zou het mijn partner zeker gunnen, alleen tijdens seks zou ik het niet willen. En zo zijn er vast nog zat dames en er zijn er ook die er juist op kicken. Maar jij moet blij zijn met jouw piercings dus de mening van een eventuele dame later zou je niet moeten weerhouden.
    “Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster... for when you gaze long into the abyss. The abyss gazes also into you.”
    F. Nietsche

Piercing Newbie

Ik ben tot 8 mm gegaan. Heb dat een paar weken geprobeerd, vond het erg oncomfortabel. Groot en lomp ding.
    Ben toen terug gegaan naar 6mm.
    1,5 jaar gelden heb ik een apadravya laten prikken, aan de andere kant dan waar de PA zit. Nu is de PA op 3,2mm omdat 6 gewoon niet past. En eigelijk is het ook weer even wat comfortabeler.

Bekijks heb ik niet, dat voorkom ik zo veel mogelijk. Je hebt hem zelf in de hand

Alles wat onder je voorhuid zit is redelijk verstopt, maar een scrotal ladder kun je niet echt verstoppen.
    Lijkt me simpel: Hoe meer staal, hoe makkelijker het gezien wordt.

Leeg Canvas

.

Piercing Newbie

Omdat een PA onder je voorhuid zit en een scrotal ladder niet. Dus met douchen na het sporten is die best wel zichtbaar.