Dat bedoel ik niet echt ik beschuldig niet iemand tenminste geenzins mijn bedoeling. Ik maak geen doosje open om de bijsluiter te lezen dus ga ik het eerst kopen zo doe ik dat. En het was alleen als waarschuwing bedoeld maar zal het in het in het vervolg maar niet meer op deze wijze doen. Het word ook ietwat verkeerd uitgelegd. Ik ben meer van het type bellen dan kan ik direct terug praten en of uitleggen hoe ik het bedoel of excuses aanbieden. Had ik hier bij mijn weten al gedaan. Ik zeg nogmaals het is niet jullie schuld dat dit is gebeurt maar alleen mensen erop te attenderen wat er kan gebeuren kon in mijn ogen geen kwaad. Dan gaan ze misschien eerst de bijsluiter lezen eer men het koopt toch. Ik heb nooit beweert dat jullie het fout doen door dat aan te raden en ja misschien heb ik wel meerdere keren hetzelfde topic bedoeld dat was echt dom daarvoor nogmaals mijn xexcuses
Ieder moet voor zich weten war ze doen. Maar ik denk dat ik hier maar bij laat. Ik denk niet dat ik weer schrijf ik ben er totaal niet goed in. Dit is dus mijn pakkie an en niet om wat jullie doen omdat ik niet goed kan verwoorden wat ik eigenlijk wil zeggen vandaar.