Results 1 to 10 of 10

Thread: prince albert piercing

Leeg Canvas

prince albert piercing

Hallo

Maandag ga ik eindelijk mijn pa piercing laten zetten.
    Hij wordt gezet op 2 mm . Na hoeveel weken kan je gaan stretchen
    en wat zijn jullie ervaringen met het genezen plassen enz
    ik hoor graag jullie ervaringen

Gr klaas

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: prince albert piercing

Ervaring heb ik niet, want ik ben geen man, maar stretchen kan als het genezen is, en dat duurt 4-8 weken Voor de zekerheid kun je dan het beste die 8 weken aanhouden, dan weet je zeker dat je goed zit. Het is tenslotte geen lichaamsdeel waar je onnodig risico mee wil nemen

Slightly Modified Celestial's Avatar

Misschien ook handig om te weten dat Prince Alberts ook vanuit zichzelf wel stretchen. Die van mij is destijds met 2,5mm gezet en hij is nu 6mm zonder dat ik actief aan het stretchen ben geweest.

Leeg Canvas

Wat hierboven staat, die van mij werd ook vanzelf groter. Ik heb het eerste grotere ringetje (ik ging van 1,6 naar 4 mm en had nog ruimte over) er pas na een jaar of drie ingedaan. Later terug geslonken naar 3 (zit er nu nog steeds in).

Plassen, ja dat prikt de eerste dagen. Nou ja, niet echt noemenswaardig, maar je voelt het. En genezen was echt een dingetje van niets. Ik heb er niets aan gedaan, geen zoutoplossing. Alleen afspoelen onder de douche. Bloed had ik wel, de eerste paar dagen een paar druppels. Daarna niet (en nooit) meer.

Leeg Canvas

Hallo Klaas , Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

zelf heb ik een Pa waar 8 mm in kan ,

maak je over stretchen niet te druk , gaat bijna vanzelf , als je merkt dat je ring wat ruimer gaat zitten , kun je vrij gemakkelijk met gebruik van een goed glijmiddel een maatje groter erin krijgen , na verloop van tijd zit die ook weer ruim en dan is het tijd voor de volgende stap als je dat wilt , , ik wens je veel plezier met je PA
    groetjes William

Leeg Canvas

Gisteren een PA laten zetten. Het viel heel erg mee. Het zetten deed nauwelijks pijn. Het stelde echt niets voor. Ik had dit veel eerder moeten doen. De eerste dag een klein beetje bloed. Een paar keer gewassen. Gedurende de nacht is er geen bloed meer gekomen. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder. Ik zit nu op 5 mm-19 mm. Bevalt nog steeds erg goed.
    Attached Images Attached Images
    Last edited by theodeb; 18-08-2017 at 14:12.

Leeg Canvas

Leuk man, gefeliciteerd, zelf heb ik al 20 jaar een frenum 5 jaar PA 5 jaar apadravya en 10 jaar tepels.

Gefeliciteerd met je PA, hoe gaat het nu?

Leeg Canvas

We zijn inmiddels 3 maanden verder. Nu is hij pas echt goed genezen. Ik voel hem niet meer. Zo gewoon is hij geworden. Ik ga nu stretchen voor een Circular barbell: 3 mm-19 mm-balletjes van 5 mm.

Gelukkig!

Een goede zaak dat je de tijd genomen hebt om het te laten genezen, succes met je volgende stap!