Eind mei de forward helix laten prikken bij Dutch Ink. Na 4 jaar weer mijn eerste piercing en pijn viel allemaal mee. De welbekende felle steek en het is over. Daarna de napijn, wat gloeien en kloppen en 's avonds op de verkeerde kant geslapen (had ik beter over na moeten denken haha.

Na 3 weken kwam er een vochtballetje op helaas. Ik deed er verder niks bijzonders mee dan dagelijks wassen met unicura. Met mijn domme (ja echt domme) kop heb ik een week later een helm opgezet zonder de piercing af te dekken waardoor het vochtballetje open ging. Bloed en slijm kwam er vooral uit. Toen ben ik gaan behandelen met soda, waarvan ik achteraf weer heb begrepen dat dit ook niet top is. Nu doe ik het 1x per dan met zoutoplossing en zie na 3 dagen al verbetering. Bolletje zit er nog maar oogt droger en er komt geen bloed meer uit.

Eind juni ging ik dus klap door voor de tragus. Deze had ik destijds nog eens laten schieten maar is dichtgegroeid toen ik de oorbel was verloren en daarna nog een keer laten schieten wat helemaal niet goed afliep. De tragus die nu gepierct is geneest mooi. En ben er errug blij mee.

De ervaring met Dutch Ink als zeer positief ervaren. Zag (en rook zelfs) enorm schoon en de piercer is erg kalm, vriendelijk en eerlijk.