Oké, na lang twijfelen (septum, medusa, septum, medusa) dan toch voor een medusa gegaan. Deze middag wou ik naar PP om mijn smiley er te laten uithalen (RIP) want mijn tandvlees was al een aantal weken serieus over de zeik. Ik wilde speciaal vandaag gaan want dan was Emmie er, en zij zorgt er voor dat ik mijn juwelencollectie kan uitbreiden (hihi) dus ik wilde ook heel graag eens door haar gepiercet worden.
Na even rondkijken en nadenken (doe ik het of doe ik het niet) besloten om het toch te laten doen en gelijk met een mooi juweeltje, een cabochon van IS. Even het juweeltje en alles steriliseren, en het was snel mijn beurt. Even lip ontsmetten, beetje keuvelen. Emmie is heel perfectionistisch en precies, daar hou ik van, stipje op de bovenlip en ik vond het ook gelijk de goede plek. Klem erop (auw), even kijken of alles oké was en dan naald erdoorheen. Phoeh, een korte maar best nare prik. Juweeltje erin (auw), cabochon erop en klaar. Een heel fijne ervaring, Emmie is heel lief en rustig.
Fotootje kun je hieronder terugvinden. Ik ben blij. Hihi.
![]()