Results 1 to 7 of 7

Thread: *Tepelpiercings @ Queen of Rings

*Tepelpiercings @ Queen of Rings

Oh my, ik heb het gewoon gedaan.

Al heel lang twijfelde ik over tepelpiercings omdat ik niet wist of ze mij zouden staan en ik een beetje bang was voor scheve of te diepe piercings. Uiteindelijk besloten dat ik ze wilde en dat ik ze voor mijn verjaardag (8 november) zou krijgen van mezelf. Maar met het besluit in m'n hoofd kon ik toch niet zo lang meer wachten, mede doordat het vriendje heel enthousiast was.

Afgelopen donderdag ging ik met hem naar Queen of Rings voor mijn tepelpiercings. Het was druk, dus eerst even gevraagd of er plek was, dat was er en ik mocht het formuliertje invullen. Ik vond het enorm spannend. Nog nooit heb ik zoveel zenuwen gevoeld voor een piercing. Het zijn toch je tepels

Ik was aan de beurt en het gordijntje ging dicht. De piercer begreep mijn zenuwen en stelde me gerust. Ze had ze zelf ook laten piercen en vond het minder pijnlijk dan het repiercen van een navelpiercing, wat ik toevallig vorige maand ook heb meegemaakt.
    Kleertjes mochten uit en ze begon te tekenen. Toen mocht ik gaan liggen en kwam het welbekende 'ben je er klaar voor?'. Klem erop, die nare, nare, nare klemmen altijd. Auw. Diep inademen en ik riep zachtjes 'Oh Jezus' toen de naald erdoor ging. Ik voelde meer dan bij een kraakbeenpiercing, maar het deed veel minder zeer. Staafje erdoor, was wel even naar, en balletje erop. Niet eens licht in m'n hoofd geworden.
    Toen ik op stond om andersom te gaan liggen bleek dat ik wel flink had liggen zweten, maar dat had ik zelf niet eens door gehad.
    'Ben je er weer klaar voor?' Klemmetje erop, diep inademen en met een kleine kreun zat ook nummer twee erdoor. Had verwacht dat de tweede meer pijn zou doen, maar dat viel reuze mee.
    En dat was het! Peanuts!

Oh en toen ik in de spiegel keek was het precies zoals ik had verwacht, ik was euforisch.
    Plakkertje erover tegen het bloed (wat er bijna niet was) en weer aankleden.

Daarna nog op zoek geweest naar eten in de stad, maar het begon zo naar te voelen in m'n bh dat we maar snel naar de auto zijn gegaan. Toen uiteindelijk thuis het gaasje er tussenuit was (waar ik waarschijnlijk tegenaan schuurde), had ik weinig last meer en volgens mij zijn ze wel happy nu. Prima kunnen slapen en nog maar een keer heel dom met m'n arm langs m'n boob gegaan.

Ik zou nog hele lappen tekst kunnen schrijven over hoe blij ik ermee ben en hoe mooi ze zijn, maar dat bespaar ik jullie. Foto's komen vast nog wel

Update: snelle foto

Last edited by MuiZz; 05-06-2016 at 13:28.

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Re: *Tepelpiercings @ Queen of Rings

Gefeliciteerd! En happy healings!
    Sterallures? Nou en?

Leeg Canvas

Mooi hoor!
    Ben blij dat je het mee vond vallen.

Ik kan er ook wel uren over kletsen met een vriendin die er ook 2 heeft.

Dat stoten herken ik wel, dat is gewoon even wennen.

Leeg Canvas

Ze zijn echt prachtig! Staan je heel mooi . De mijne is over 1-2 maanden "officieel" genezen, maar in mijn 5e maand heb ik er grotere balletjes op laten zetten waardoor er flinkt gefrunnikt werd aan het staafje (ik heb een 1.2 staafje). Dus ik reken op 12 maanden Happy healings!

Staan idd prachtig!
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Heel mooi, op naar een vlotte genezing!

Piercing Newbie

Staan je echt geweldig mooi, heel mooi zo! Fijne genezing gewenst