Results 1 to 3 of 3

Thread: Tongpiercing geruststelling

Leeg Canvas

Tongpiercing geruststelling

Hallo!

Ik wil dus graag een tongpiercing vanavond laten zetten, maar nu heeft mijn moeder me compleet gek gepraat met artikelen en berichten over (slag) aders die geraakt worden en "onzichtbare" 3e aders die zo zeldzaam voorkomen.

Bovendien heb ik op meerdere fora gelezen dat 2/3e van de piercers geen lampje gebruikt maar gewoon de onderkant van de tong nauwkeurig bestudeerd. Dit moet toch gewoon veilig kunnen op deze manier?
    Mijn piercer heeft iig 10 jaar ervaring. Geen idee of ie een lampje gaat gebruiken

Hoe groot is de kans dat er een ader/slagader geraakt word?

____________ updated ____________

VeinMiddleTongueDemoSm.jpg

Dit is wat voor dingen ze dus o.a. De hele tijd stuurt

Moderator Dandelion's Avatar

Re: Tongpiercing geruststelling

Als je een goede piercer hebt die weet wat hij doet is de kans heel klein. Er wordt goed gekeken naar de beste plaatsing om problemen te voorkomen. Er zijn zo veel mensen met tongpiercings en zo weinig mensen die echt grote problemen hebben gehad... Dus ik snap best dat je moeder ongerust is, maar bij een goede piercer is het risico klein. Ja oke, er gaat een naald door je tong, je neemt minder risico als je het niet doet natuurlijk, het is nooit risico-vrij. Maar in het algemeen is het gewoon veilig. Naar welke piercer ben je van plan te gaan?
    Ik ben Dandelion wel
    And I'm not a weed!

Leeg Canvas

Re: Tongpiercing geruststelling

Okay, hij zit erin, had na t eten niet meer gekeken

Hij is helemaal goed gegaan, mooi recht ook,

En ik ben naar Leo geweest, werkt nu bij Tattoo Frans drachten, voorheen bij Tattoo Lucky shot drachten.

Die heeft bijna al m'n piercing tot nu toe gezet

Deed geen pijn, t is nu alleen heeeel erg beurs en opgezwollen