Results 1 to 6 of 6

Thread: Matching Piercing gezocht

Leeg Canvas

Matching Piercing gezocht

Hoi daar

Ik heb mezelf nieuwe super fancy oorbellen samen gespaard. Het zijn van die XO-oorbellen. Fotootje op: https://www.baunat.com/nl/oorbellen/...onde-diamanten

Nu zoek ik naar een navelpiercing die hier leuk bij zou passen. Ik vond deze wel leuk: http://piercingmania.nl/s-vormige-na...t-4-kristallen maar misschien hebben jullie nog andere, leukere suggesties?

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: Matching Piercing gezocht

Ik vind dit een beetje lijken op verkapte reclame eigenlijk... Dit forum is van alloverpiercings.nl, dus een beetje vreemd dat je dan zo met zo'n bericht komt wat vooral draait om links naar andere webshops.

Als ik het fout heb, dan sorry. Maar dan kunnen we je alsnog eigenlijk niet helpen omdat we jou en je smaak niet kennen, en dus ook niet kunnen beoordelen/bepalen wat er wel of niet mooi bij zou passen.

Gatenkaasje

Als ik jouw was zou ik eens kijken op www.alloverpiercings.nl daar hebben ze namelijk onwijs veel keuze uit mooie sieraden van goede kwaliteit. Ik zou zelf nooit bij bijvoorbeeld een piercingmania kopen!
    Having the love of your life break up with you and say we can still be friends is like your dog dying and your mom saying you can still keep it

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Hoewel er in theorie best single en no-flare tunnels zouden kunnen bestaan, tunnel die door middel van één of twee o-ringen op hun plek worden gehouden, zal je die in praktijk niet snel tegenkomen. Het is door hun vorm gewoon niet handig. Daarom zijn vrijwel alle tunnels double flared of screw-fit.
    huh? Whut? Wat een onzin
    Nur der Regen weint am Grab.

Leeg Canvas

ah, nice site! Heb je daar al gekocht?

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Nogmaals; dit forum is van alloverpiercings.nl, dus vrijwel iedereen hier heeft daar al eens wat gekocht Kijk maar eens bij het topic over 'Ervaringen met de webshop'