Results 1 to 5 of 5

Thread: Intieme piercing

Leeg Canvas

Intieme piercing

Hallo

Ik ben eigenlijk helemaal niet een persoon waarbij men tattoo's of piercings zou verwachten (als dat uiteraard al een "type persoon" zou zijn) maar merk dat ik het laatste jaar steeds vaker informatie op zoek over een tepelpiercing en Vch. En waarom? Gewoon omdat ik het iets vind hebben. Soms verbaas ik mezelf erover omdat het me ook geen prettige lichaamsdelen lijken om een naald doorheen te prikken maar het blijft me bezighouden. Ik ben benieuwd of er personen zijn die dit herkennen en wat jullie uiteindelijk heeft doen besluiten het wel of niet te zetten? Daarnaast ben ik benieuwd hoe personen in jouw omgeving erop gereageerd hebben toen ze erachter kwamen? Niet dat je deze lichaamsdelen vaak showt maar je kan het ook niet voor iedereen geheim houden.

Hie reageerde jou vriend of vriendin op jou toen je vertelde een intieme piercing wilde. Was het eerst een nee en hoe heb je ervaren?

Gatenkaasje Corn's Avatar

Re: Intieme piercing

De mensen die het wisten zoals vriendjes vonden het of spannend of gaven er niks om. Maar er werd niet raar over gedaan of steeds over gepraat.
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Er is een heel subforum puur en alleen voor intiempiercings, daar staan tientallen ervaringen en informatie, lees dat eens door, zou ik zeggen

Bij werd verbaasd gereageerd omdat men het niet verwachtte van mij, verder wel positief.

Piercing Newbie

Bij mij weet bijna niemand het. Een ex vriendin kent er 2.
    Mijn huidige partner en tevens echtgenote was een beetje verrast maar kon het wel waarderen.
    Later zetten we samen tepelpiercings (zij heeft ze niet meer omdat ze te veel irriteerden) en ze liet een VCH zetten.
    Ik heb later nog een Apadravya laten steken.

Los van mijn tepelpiercings (die zichtbaar zijn wanneer ik geen t-shirt draag) weet niemand van de andere piercings. Vind het ook niet zo nodig om het daar over te hebben.

Tepelpiercings wordt eigenlijk niet echt op gereageerd, behalve een enkele puber "ieeeuw" of gewoon belangstelling.

Ik denk vooral dat je moet doen wat je zelf leuk vind en wat anderen er van vinden. tja. Anderen vinden altijd wel wat. Dat recht hebben ze ook