Ik liep al een tijdje met het idee om een underboob tattoo te laten zetten, maar het kwam er nooit van. Toen ik zag dat er in Deventer een tattoo expo was ben ik gaan rondneuzen op de Facebook pagina om eens te kijken welke artiesten er kwamen en ik kwam Chris tegen. Het zag er allemaal mooi uit en het leek me een perfecte artiest voor mijn underboob tattoo. Via messenger stuurde ik hem een berichtje en hij vroeg of ik langs kon komen in de shop in Zwolle. Zo gezegd, zo gedaan en gevraagd of hij dit zag zitten. Hij vond het een tof idee, maar liever niet op de expo dus hebben we een afspraak gepland op 15 maart.
Gisteren mocht ik dan eindelijk weer eens onder de naald, vol met gezonde zenuwen vertrok ik richting Zwolle. Eenmaal daar aangekomen liet hij mij het ontwerp zien en ik was meteen verkocht! Heel gaaf!
Hij moest het ontwerp even op goede grote maken en heeft het freehand iets aangepast omdat een borst iets groter is dan de andere.
Stencil gezet, nog even een sigaretje gerookt en we konden beginnen.
Mijn god, wat een pijn!! Ik had niet verwacht dat het zo zeer zou doen en dacht ook niet dat ik het vol zou gaan houden. Op advies van Chris heb ik mijn oordopjes ingedaan en heb ik muziek opgezet zodat ik mezelf wat meer daarop kon focussen, dat ging meteen een stuk beter.
Maar sommige plekken waren echt super venijnig, vooral de lijnen. Soms voelde het alsof hij mijn tepels aan het tattooeren was.
Het inkleuren en dotwork viel heel erg mee. Ik ben super tevreden met het resultaat!
Eerst was het even wennen omdat deze tattoo best wel snel zichtbaar is en de rest van de tattoos die ik heb niet. Maar ik heb er geen seconde spijt van.
Chris is echt een toffe kerel en de rest van zijn collega's ook, erg leuke mensen.
Hierbij het resultaat van 3 uur pijn lijden
![]()