Results 1 to 3 of 3

Thread: Nostril @ Staal en Inkt

Wink Nostril @ Staal en Inkt

Na lange tijd heb ik nu eindelijk weer piercings, joepie !!!

Om de 1 of andere reden gingen mijn piercings steeds ontsteken, nickel allergie(schijnbaar opgebouwd), maar ook piercings van Titanium gingen steeds mis hoewel ik ze toch heel goed verzorg(inmiddels met zout oplossing, unicura werkte voor mij niet) , had dan eigenlijk ook de hoop opgegeven.
    Op een amerikaanse facebook pagina werd mij aangeraden om mijn piercings te laten zetten met medical grade titanium van Industrial Strength of Anotometal ??? Industrial Strength had ik wel eens op de AOP pagina gezien maar geen idee dat er verschil was met andere piercings.
    Ook geen benul waar je hier in Nederland met zoiets gepierced kon worden en al helemaal niet in Limburg.
    Dus bij verschillende shops in de buurt langs gegaan maar er was geen die hiermee piercings zette en in 1 shop zei men tegen me wat een onzin je zal het wel niet goed verzorgd hebben :-( nou ja.
    Liep door het centrum en zag een meisje met een mooie septum en nostrils lopen, sprak haar dan ook aan met de vraag wat voor sieraden ze had, dat zijn sieraden van Industrial Strength, heb ik bij Staal en Inkt laten zetten aan de andere kant van het centrum.

Die shop kon ik niet maar ben er meteen heen gelopen en jawel hoor, je kon kiezen tussen een basic of highline piercing, de highline bleek dan Industrial Strength te zijn.
    Kon de spanning in me buik voelen, begon ook nog effe te twijfelen maar na een duidelijke(en vrij lange) uitleg besloot ik toch te gaan voor een Nostril.
    Dacht dat ik een knopje zou krijgen maar ik kon kiezen, dus besloot voor een ringetje te gaan(had de piercer zelf ook).
    Alles werd klaar gelegd en verbaasde erover dat alles maar dan ook echt alles steriel verpakt was en voor mijn neus werd uitgepakt, zelfs de stift waar het puntje mee gezet werd, die kreeg ik achteraf ook mee, was gewend dat bij andere shops vaak alleen de naald het enige was wat steriel was, eigenlijk ook nooit bij stilgestaan.
    Piercer werkte met mondkapje op, vroeg me of ik wou weten wanneer de prik kwam of niet, nee liever niet want dan focus ik me erop.
    Een paar tellen later was het al gebeurt, naald erdoor, sieraadje erin en klaar, blijf maar effe zitten zij hij, had het gevoel dat je wel wat gespannen was, haha ja inderdaad.
    Nu inmiddels enkele maanden later is me nostril dan ook genezen zonder problemen, heb zelfs een tragus en genital beads erbij, ook beiden zonder problemen, genital beads zijn dan wel geen piercings maar silicone balletjes onder de huid.

Wil dan ook niks anders meer voor me piercings, kan staal en inkt dan ook aanraden, hele relaxte mensen, er word gepierced door een man en een vrouw, je kunt er ook terecht voor magneetjes onder je huid, chip implants en als ze iets niet in voorraad hebben kon je het bestellen of ze verwezen ze me naar de site van AOP, die hebben ook veel goed spul.

Leeg Canvas

Re: Nostril @ Staal en Inkt

Oef nostril piercings vind ik zoo mooi, alleen iedereen waarschuwt me dan altijd dat 'mn baas' of toekomstige bazen er zeer van kunnen schrikken en mn kans op de gewezen baan kunnen verpesten. Daar al problemen mee gehad? ^^

Re: Nostril @ Staal en Inkt

Nee zelf nog niet , wel met me tattoo's , persoonlijk wil ik ook niet voor dat soort mensen werken, mensen die anderen discrimineren.
    Werd ook ooit gevraagd of ik me lange haren zou willen afknippen, duidelijk dat me antwoord nee was, dan zou ik me zelf verloochenen en ik hou niet van liegen, degene vond het wel een eerlijk antwoord en werd dan ook aangenomen :-) , denk dat je beter wat langer naar werk kunt zoeken dan snel iets aannemen waar je niet jezelf kan zijn.
    Maar je krijgt ook van die transparante stopjes die je in de nostril kan doen, ik heb dan wel een ringetje en dat is best lastig te verwisselen, tenminste het was een gepriegel om het erin te krijgen.
    Merk wel eens dat mensen meteen naar de neus piercing kijken, soms is het ook iets waardoor je net een gesprek krijgt, vind het vooral heel lief als oudere mensen er op reageren, zo van haha jong dat is wel leuk dat kon vroeger echt niet.