Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: Dubbele helix en neuspiercing bij Classic Ink & Mods

Leeg Canvas

Re: Dubbele helix en neuspiercing bij Classic Ink & Mods

Ja wat hier ook gezegd word ligt er aan wat voor werk je doet.
    Het is zeker zo dat in horeca geen gezichtspiercings mag hebben.
    Ik heb dit namelijk tijdens mijn opleiding gehad wel we heel vervelend vond ik.
    Maar doe je niks tegen regels zijn regels en kun je niks aan veranderen.
    Over de opleiding die ik toen deed was namelijk bakkersopleiding voor het geval dat iemand het mij gaan vragen.
    Daar mocht je ook geen oorbellen in of iets alles wat zichtbaar was moest er uit dus piercings in je gezicht en oren en oorbellen.
    Tongpiercing mag wel is niet zichtbaar gelukkig.
    Verder zou ik ook doen wat er al gezegd word tijdelijk piercings uit doen voor sollicitatie gesprek en tijdens werk tot je denkt dat het wel zou kunnen.
    Daarna kun je ze gewoon weer in doen mits je ze langer hebt en volledig genezen zijn.

Ps. 10-A
    Ze zijn mooi.

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Bij een bakkersopleiding vind ik dat niet meer dan logisch eigenlijk. Stel je voor dat je brood verkoopt met piercingballetjes erin
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas

Idd maar waar ik de opleiding deed was ook horeca en koks opleidingen en mocht bij hun ook niet geen zichtbare piercings bij koks en bakkers opleiding is het logisch maar bij horeca mocht je wel in je oren hebben maar niet in je gezicht.