Results 1 to 4 of 4

Thread: Rook & Helix @ VidaLoca Veenendaal

Leeg Canvas

Rook & Helix @ VidaLoca Veenendaal

Al een tijdje speelt er in mijn hoofd het idee om een rook te laten zetten, ik vind hem gewoon zo mooi!
    Het had niet zo heel veel haast, maar nu al mijn verdere piercings genezen te zijn Ún ik vorige week iemand op Facebook zag die haar helix had laten repiercen... Wilde ik toch ineens heel graag de rook laten zetten. En als ik dan toch bezig ben, meteen een lage helix in hetzelfde oor erbij.
    Met de kerstdagen mijn moeder nog maar even 'gevraagd' dat ik dat ging doen en tot mijn verbazing vond ze het prima. Dat was de bevestiging en heb dan ook meteen een afspraak gemaakt.

Ondanks dat de shop eigenlijk dicht is i.v.m. de feestdagen, kon ik vandaag om 13:00 uur toch terecht, gelukkig.
    Echt zenuwachtig was ik niet op weg naar Veenendaal, maar nadat het formulier getekend was bij en ik in de stoel mocht gaan zitten voor de voorbereiding had ik toch wel bibber beentjes

Eerst werd de lage helix afgetekend, ik had verwacht dat dit niet of lastig zou gaan, omdat ik een gekke vouw ofzo in mijn oor heb. Gelukkig was zo'n beetje de enige 'goede' plek ook precies de plek die ik in mijn hoofd had.
    Vervolgens werd de rook afgetekend, die stond ook in een keer goed.

Als eerste wilde ze de rook zetten. Daar was ik wel blij mee, want ik keek daar toch meer tegenop dan tegen de helix. Ze twijfelde of ze een tang zou gebruiken, maar dit heeft ze gelukkig niet gedaan. Naar gevoel die dingen.
    De stoel ging plat, ik mocht gaan liggen, hoofd goed draaien, ogen graag open houden (kon ze zien of ik eventueel flauwviel) en goed in- en uitademen. *PRIK* Ja, die voelde ik wel even Het leek alsof hij twee keer door het kraakbeen ging en hoorde het ook heel zachtjes kraken. Brrr, dat is raar. Haha. Gelukkig ging alles vrij snel, want ik werd aardig licht in m'n hoofd. Balletje zat er in no time op, waarna ik op de grond mocht gaan liggen. Volgens Chantal (de vrouw die mij piercete) zou ik me bijna meteen beter voelen en dat was inderdaad zo. Na een paar minuten gelegen te hebben, een druivensuikertje en een paar slokjes water voelde ik me weer prima en was het tijd voor de volgende.
    Ze had ze allebei tegelijkertijd afgetekend en het is makkelijker om deze te piercen, dus ze stelde me gerust dat het veel sneller ging.
    En inderdaad, deze zat er nog sneller in. Weer even een gemeen prikje, maar veel minder dan bij de rook. Ook hier zat het staafje er snel in en het balletje er snel op.
    Toch mocht ik weer even op de grond gaan liggen, omdat ik toch weer een beetje wit wegtrok. Gelukkig ging het al snel beter.

Nadat ik weer rustig was opgestaan kreeg ik heel uitgebreid de nazorginstructies te horen en later ook op papier. Mijn vriend betaalde en we gingen weer naar huis.

M'n oor heeft na het piercen niet zeer gedaan, maar hij voelt wel warm. Gek gevoel. Ik durfde mijn jas niet eens aan te doen, bang dat ik er tegenaan stoot
    Nu afwachten hoe het eerste nachtje slapen me af gaat...

Ohhja, hier nog een fotootje. Het onderste balletje van de rook is goed verstopt op de foto, maar zelf zie ik hem wel goed. Goede foto's maken is lastig

IMG-20151229-WA0008.jpg

Re: Rook & Helix @ VidaLoca Veenendaal

Congrats! Toffe plaatsing van de helix ^^
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Gatenkaasje Peetie's Avatar

Leuk zeg! Gefeliciteerd!
    - Life is a gift, never take it for granted -

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Staat tof! Gefeliciteerd.
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.