Results 1 to 7 of 7

Thread: Septum @ CI&M by RJ

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Septum @ CI&M by RJ

Oh ja ik had er ook nog niets over geschreven

Ik wilde eigenlijk al een tijdje een septum, geen idee hoe maar steeds kwam het er niet van om hem te laten prikken. Toen ik begin deze maand bij Lady Luck was had ik ruim de tijd om voor het tattoeren een septum te laten prikken maar mijn geweldige concentratie liet het me vergeten tot ik op de terugweg in de auto zat.
    Maar toen kwam er het idee van een spontane meeting, waarbij ik dacht "fuck it ik ben toch vrij, nu!" waarop ik op kerstavond-dag per trein vertrok naar Amsterdam.
    Eigenlijk zou Annie bij Leiden centraal instappen in de trein waar ik in zat, maar de NS fuckte ons door 2 treinen op hetzelfde tijdstip naar hetzelfde station te sturen die beide via een andere route naar Amsterdam centraal reden en ooook nog op dezelfde tijd aan kwamen.
    Achter de kerstboom de rest gevonden en door de drukte naar Classic gelopen.

Volgens mij was de rest al eens bij Classic geweest, maar ik nog nooit dus ik wist ook niet wat ik moest verwachten van de shop.
    Nou... voortaan ga ik dus naar Classic. RJ heeft echt perfect geprikt, legt rustig en duidelijk uit, is gezellig, geeft tips en is gewoon awesome!

Eerst was Annie aan de beurt, die had aangegeven zenuwachtig te zijn en die wilde er vanaf zijn.
    Ik mocht als tweede plaats nemen om te prikken, ik wilde de septum wat hoger omdat ik een aangesloten ringetje wil dragen. Of dat hij goed te verbergen is als ik een ander sieraad in doe, i.c.m. werk ik weet niet hoe ze erop gaan reageren als de septum zichtbaar is.
    Tekenen, even gecheckt in de spiegel, oke prima.
    Mocht gaan liggen, de klem erop vond ik wederom het irritantste gevoel van de hele handeling, toen hij prikte voelde het alsof ik een bloedneus kreeg (zo'n plop en warm gevoel) en toen zat de naald er al doorheen. Mijn oog begon wel als een malle te janken dus het zakdoekje wat ik van te voren kreeg was wel welkom [emoji14]
    Daarna de retainer erin (1.6 want dat vind ik met toekomstige sieraden mooier) en hij zat "perfect" aldus RJ. Nog even retainer-opklap-les en mijn neus werd schoongemaakt en toen was Marcella aan de beurt.

Eigenlijk voelde ik mijn neus al niet echt meer vanaf het moment dat de retainer erin zat, wel een beetje ongemakkelijk toen die opgeklapt moest worden maar niet echt pijnlijk of zo.
    Ik voelde het wel prikkelen als ik met mijn neusvleugels bewoog en als ik moest niezen brandde het ook wat na. Maar heel veel last heb ik daarna niet meer gehad, alleen ik ben soms heerlijk lomp en vergeten dat ik een verse piercing heb dus ik sla nog wel eens tegen mijn neus en dat is nog wel gevoelig.
    Nu kijk ik dus regelmatig in een spiegel die ik tegenkom of het sieraad er nog wel in zit [emoji38]

Wel grappig trouwens, ik had een foto op facebook gezet met die naald door m'n neus en kreeg de dag erna op mijn werk al mijn collega's bijna naar me toe gerend "waar zit ie?!" en in m'n neus proberen te kijken.

Nog een paar charmante foto's

1936761_10201103902476702_5410776039130744302_n.jpg12391804_10201103907756834_6855361591017119225_n.jpg

Ik ga echt stuk om deze met dat doekje 😂
    Last edited by Rockergirl; 29-12-2015 at 19:17.
    Sterallures? Nou en?

Leeg Canvas Nadia's Avatar

Re: Septum @ CI&M by RJ

Ik ben erg benieuwd naar een foto! En fijn al die goede ervaringen bij CI&M, mijn ervaring was ook top.

[edit]Zie dat je net foto's hebt bijgevoegd, ziet er netjes uit!

Gatenkaasje Shimmypizza's Avatar

Jaaa leuk! Gefeliciteerd
    Capri-Sun, they're like drinkable babies!

Don't soften yourself
    If they can't handle your weight
    Find someone who can

Yaaaay!!

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

Mooi Rocker!
    @ je collega's. Goeie actie van je om juist die foto met die naald op facebook te zetten
    Gefeliciteerd.
    I may not think or feel as you do, but does that make me less human?

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Weten ze gelijk dat ie er zit haha 😉
    Sterallures? Nou en?

Staat super! Ik heb er gisteren ook eentje laten zetten bij CI&M met retainer. Ook op 1.6!