Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 24

Thread: Septum @CI&M door RJ

Septum @CI&M door RJ

Hij zit er al 3 dagen en ik heb nog niet eens een ervaringsverhaaltje geschreven, foei!
    Anyways, afgelopen donderdag 24 december was er een semi-spontane pre-kerst meet met Mors, Groenoogje, Annie, Rockergirl en Mevrouw Wolf. Want ik had nu toch besloten dat de septum er echt ging komen (ik wil dat ding al ruim 1,5 jaar geloof ik) dus op naar Classic. Behalve Mors heeft de rest ook allemaal iets laten zetten, dus we gingen in 2 groepen naar boven omdat het anders teveel mensen zouden worden. Annie, Rockergirl en ik gingen alledrie voor de septum, dus wij gingen samen naar boven. RJ was leuk als altijd en enthousiast over al deze piercingplannen. Annie ging als eerste want zij was een beetje zenuwachtig. Rockergirl ging daarna en ik was als laatste aan de beurt. Ik maakte me weinig zorgen na het zien van hoe smooth het ging bij de dames voor mij.
    Aftekenen, keuren in de spiegel (geen idee waar ik op moet letten bij zo'n septumstreepje op je neus, maar ik vertrouwde RJ) en liggen maar. Ik vond het een behoorlijk venijnige prik, maar het was ook zo weer over. Je ogen gaan er onwijs van tranen, nog veel erger dan bij een nostril. Sieraadje erin doen was easy peasy. Ik heb er een retainer in (anodized yellow/gold) en die zit opgeklapt, maar zelfs uitgeklapt (wat ik natuurlijk stiekem al gedaan heb) zie je 'm amper, want hij is vrij hoog gepierced. Na de genezing wil ik er een mooi strak aangesloten segment/click ringetje in gaan dragen, dus hopelijk is deze plaatsing daar perfect voor.
    De eerste dagen was het wel wat gevoelig, vooral ook omdat ik nog even de goeie 'hoek' moest vinden zodat-ie netjes opgeklapt blijft zitten. Die heb ik inmiddels gevonden en nu vergeet ik telkens dat ik 'm heb xD. Alleen met bepaalde bewegingen of als ik mezelf op m'n neus mep (nooit geweten dat dit mogelijk was) voel ik 'm zitten.
    Anyways, heel blij dat ik 'm dan ein-de-lijk heb durven laten zetten (ik denk zo achterlijk lang na over piercings en zo kort over tattoos ) en kan niet wachten totdat-ie genezen is en er een daadwerkelijk zichtbaar ringetje in kan ^^
    (geen foto's dus, want er is echt niks te zien) Edit: oke toch foto's
    Last edited by Marcella; 03-01-2016 at 14:38.
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Transacoustic
    Guest

Re: Septum @CI&M door RJ

Yay, happy healings!

Metaalverslaafde Lisje's Avatar

Yay! Hij staat je awesome!

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Nog een keer gefeliciteerd!
    Sterallures? Nou en?

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Happy healings!

Misschien niet heel charmant maar heb je een foto van het uitgeklapte sieraad?
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

Speciaal voor jou Stripes!

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Super subtiel zo! En zeker aangezien normale mensen niet fanatieke neusstaarders zijn
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

Leeg Canvas Nadia's Avatar

Staat je tof! Ik wil ook

Thanks ^^ Hij zit nu weer opgeklapt hoor, dan zit-ie wat 'stabieler' en dat lijkt me beter voor de genezing. Tot nu toe trouwens easiest piercing ever, hoef er eigenlijk geen fuck aan te doen, af en toen ff zeezouten maar zelfs dat vergeet ik omdat ik er totaal geen last van heb. So far so good!

Gatenkaasje Shimmypizza's Avatar

Gefeliciteerd!
    Capri-Sun, they're like drinkable babies!

Don't soften yourself
    If they can't handle your weight
    Find someone who can