Yaaay, vandaag was de dag! Ik had al contact gehad met Robert-Jan via Instagram dus ik wist dat hij er zou zijn. Toen we aankwamen werd ik warm onthaald met een knuffel (Martijn kreeg een hand :p) en hij zei: 'Je komt voor een medusa hè? Gaan we gelijk naar boven!'
Boven vertelde RJ wat hij ging doen (aftekenen, 11mm lang staafje voor de zwelling) en ik mocht op de bank gaan zitten. Aftekenen was een beetje ongemakkelijk, want hij zat zo voor m'n gezicht en waar moet ik dan kijkenmaarjaaa. Zoals altijd nam hij goed te tijd om te zorgen dat het stipje perfect stond. Toen mocht ik in de spiegel kijken en Martijns mening vragen, hij was door ons beiden goedgekeurd! Dus ik kon gaan liggen en gepierced worden.
Eerst ging hij mijn lip aan de binnenkant droogmaken met een keukenpapiertje (voelde raar), toen de tang erop (een beetje ongemakkelijk) en toen kwam de naald (jezus dat deed pijn). Maar het was ook zo weer voorbij. Sieraad erin doen was even naar, toen nog het balletje vastdraaien maar dat was het minst erg. Daarna kreeg ik wat te drinken, werd er een foto gemaakt voor Instagram (heel charmant
) en werd het streepje weggehaald! Ondertussen was er al twee keer van beneden geroepen: 'Robert-Jan! Hoe lang ben je nog bezig?!' en toen we beneden kwamen stond het vrij vol :p Dus betalen, bedanken, zeezout mee, nog een keer knuffelen en hand schudden en weg waren we!
image.jpgimage.jpg
En de foto's zijn scheef natuurlijk want ik zit mobiel :v