Results 1 to 6 of 6

Thread: Mag ik gaan stretchen

Mag ik gaan stretchen

Hej mede forum personen

Ik heb nu ongeveer een jaar tunnels zit nu ongeveer een half jaar op 6mm.
    Nu wil ik graag weer gaan stretchen naar 8mm en vroeg me af of dit kon omdat ik met een paar vraagjes zit.

er komt nog altijd geel vocht uit beide oorlellen, ze doen niet pijn of iets anders.
    heb ze laatst voor het eerst is uit gehad waarom niet eerder geen idee eigenlijk, het zag er wel rood uit maar deed geen pijn natuurlijk.

kan ik gaan stretchen of moet ik iets anders doen?

alvast bedankt

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: Mag ik gaan stretchen

Nog nooit eerder uit gehad? Maak je ze nooit schoon dan? Dat is wel iets wat je geregeld moet doen, zowel om persoonlijke hygiŽne als voor het welzijn van ne stretches.

Maar als ze al zo'n tijd gewoon rustig en zonder pijn zijn zal dat wel gewoon kunnen ja.

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

^ Dit.
    En vocht? Wondvocht of wat bedoel je? Na een half jaar is dat een beetje raar tenzij je er een klap laatst op hebt gekregen of ze geirriteerd zijn door iets anders...
    Of is het oorkaas? Want kan me voorstellen dat als je ze een half jaar niet uitdoet het alles behalve fris ruikt en uitziet
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Denk oorkaas ja, dat kan zowel vloeibaar als wat steviger zijn, bij mij is het ook wel eens vloeibaar. En als je je sieraden een half jaar lang niet uithaalt en schoonmaakt zal er geheid veel oorkaas zijn. Wondvocht kan ook, maar dan zou er een wondje moeten zijn, en dus ook pijn.

Slightly Modified Celestial's Avatar

Een wond hoeft niet per definitie pijnlijk te zijn hoor
    Generic Signature.

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Er van uit gaande dat er geen afwijkende factoren zijn in de gezondheid doet een oppervlakkige wond over het algemeen meer pijn dan een diepe.
    Sterallures? Nou en?