Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 46

Thread: Spacey galore @ Susanne König / Salon Serpent 11-11

Metaalverslaafde Kaatje's Avatar

Re: Voorpret: Spacey galore @ Susanne König / Salon Serpent 11-11

succes!
    There is always something to be thankful for!

Gatenkaasje Bitter's Avatar

Ik zit in de trein! Eerst nog maar even bij Classic langs wanneer ik aan kom in Amsterdam voor een check-up en sieraadwissel van m'n tepelpiercing, als ik toch in de buurt ben En de 9 Straatjes checken!
    Fear is the path to the Dark Side.

Speldenkussen Chesterfield's Avatar

Succes

Gatenkaasje Peetie's Avatar

Succes en have fun vandaag!
    - Life is a gift, never take it for granted -

Slightly Modified Miran.'s Avatar

Veel succes vandaag!
    I hate how spiders just sit there on the walls and act they pay rent.

Jaaaah vandaag!!

Ja hoi! Ik leef nog! Ik heb nog geen goede foto maar ik kan al wel vast een verhaaltje typen, nu ik toch in de trein zit de komende 2 uur

Storymode
    Ik heb vanochtend op tijd de trein gepakt zodat ik voordat ik naar Salon Serpent zou gaan, eerst nog even bij Classic langs kon voor een piercing check-up en een kleine shopsessie. Mijn vriendin/mentale steun kwam vanuit Utrecht en joepie, we kwamen precies tegelijk aan. Aldaar zijn we naar Classic gelopen, waar we direct geholpen werden door RJ (wat een schatje zeg). Het sieraad kon gewisseld worden voor een stuk smaller staafje. Hoera, no more antenne. Even m'n R2-D2 geshowd, betaald en door naar de 9 straatjes. Daar heb ik een super vette jas gekocht Vervolgens zijn we nog een hapje gaan eten en nu kan ik eindelijk beginnen aan het deel van het verhaal waar het dan echt om draait.
    Om ongeveer 10 voor 4 kwamen we aan bij Salon Serpent en werden we ontvangen door de shopmanager. Susanne's eerdere afspraak liep ietsje uit waardoor ik even moest wachten, maar dat was uiteraard geen probleem. Wat is Susanne trouwens een mooie mevrouw Anyway. Ik kreeg na even wachten het design te zien en aaah , zo vet! Vervolgens was het even kijken waar en hoe groot het moest gaan worden. Ik had zelf 12x12 (ongeveer) in gedachten, maar in de praktijk bleek dat op mijn bovenbeen te klein te zijn, volgens Susanne deels door plaatsing en deels door lange benen Het design werd dus groter geprint, in 2 opties, en - uiteraard - bleek de allergrootste het best All in all is het design toen 20% groter dan eerst bedacht op mijn been geplakt. Het plaatsen van het stencil ging erg snel, die zat direct al wel goed. Toen konden we dus beginnen.
    Er werd gestart met het lijnwerk en dat voelde vanwege de kleine naald best ok. Daarna een grotere naald (au) en op dat moment begon volgens mij de adrenaline in te kicken, waardoor de pijn eigenlijk de gehele sessie goed te doen was, zelfs met het inkleuren met magnum naalden Mijn vriendin en ik konden tijdens het zetten eigenlijk constant wel wat kletsen en ook Susanne kletste af en toe mee, het was best gezellig haha. Ik moet zeggen dat ik denk ik wel een lekker perspectief had na de sessie bij Igor, die toch wel een stuk heftiger was door o.a. de plaats van die tattoo en mijn houding tijdens die sessie. Op de bank van Susanne kon ik best wel comfortabel en ontspannen liggen en dat helpt wel echt. Na ongeveer 2 uur hebben we even een korte pauze gehouden en daarna duurde het volgens mij nog maar een kwartiertje of zo. In totaal heb ik geloof ik zo'n 2,5 uur op de slachtbank gelegen Het resultaat is een wondvochtend bovenbeen met een mega zwelling en veel roodheid en een SUPERAWESOME tattoo
    Afgesloten met schoon poetsen, insmeren, inpakken, een pinautomaat zoeken , betalen en knuffels haha.
    Helaas heb ik nog geen foto, omdat dat door (het gebrek aan) licht niet echt mooi ging. Die houden jullie nog tegoed! Ik probeer om vanavond na het douchen even een decent plaatje te nemen. Wel heb ik alvast een foto van een uiterst ontspannen Bitter op de pijnbank van Suflanda
    /storymode
    Attached Images Attached Images

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Gaaaaaaaf! Je ligt er wel relaxed bij hoor. Ben benieuwd naar de echte foto

Benen vallen sowieso mee na je ribbenkast vond ik zelf.
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

Speldenkussen Nebel's Avatar

Je ligt er zo chill bij Ik ben superbenieuwd!
    Le vent nous portera

Foto van gisteravond met slecht licht!
    Attached Images Attached Images