Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 14 of 14

Thread: past een tongpiercing bij jongens

Re: past een tongpiercing bij jongens

Als jij een tongpiercing wil gewoon doen schijt aan andere:

Ik vind de pijn mee vallen en ik had er 2 of 3 dgn last van gehad vanwege het opzetten van je tong maar voor de rest was het wel te doen. Mijn piercing was binnen 2 wkn genezen en ik heb elke keer als ik wat at of dronk gelijk tanden poetsen en mond spoelen met listerine.

Tip: 1. voor je tweede staafje naar je piercer terug gaan, het spierweefsel van je tong kan snel dicht groeien
    2. Wees vooral niet bang en blijf kalm en luister naar je piercer
    3. Drink geen milkshake op dag 1 van je piercing haha dat deed pijn bij mij...geen aanrader

Ik wens je succes en als je hem hebt heell veel plezier ervan

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Eh, een tongpiercing is absoluut niet binnen 2 weken genezen. Dat je er geen last meer van hebt is iets anders dan genezen zijn.
    Je hoeft echt niet na elke keer eten of drinken meteen je tanden te poetsen en met Listerine aan de gang te gaan. Sowieso geen Listerine gebruiken, daar zit alcohol in.
    Die milkshake; tijdens de hele genezingsperiode wordt het eten en drinken van zuivel afgeraden ivm slijmvorming, niet alleen de eerste dag.

Als je advies gaat geven, zorg dan wel eerst dat je je hebt ingelezen en weet wat je zegt, zodat je ook daadwerkelijk goed advies geeft. Straks lezen andere mensen dat en gaan ze aan de gang met Listerine en denken dat het genezen is zodra ze er geen last meer van hebben.

Wat wel helpt, mondwater zonder alcohol. Staat altijd op de voorkant van de verpakking aangegeven, en verkopen ze ook van goedkopere merken zoals kruidvat huismerk.

Leeg Canvas

Post Re: past een tongpiercing bij jongens

bedank iedereen voor de leuk reacties die ik alle heb gehad