Results 1 to 7 of 7

Thread: Conch piercing + oortjes?

Leeg Canvas

Conch piercing + oortjes?

Hoi allemaal ,

Ik twijfel over het zetten van een conch piercing, want ik ben een grote muziekliefhebber. Is het nog mogelijk om oortjes te gebruiken als je die piercing laat doen? Want ik zou het best wel k*t vinden als ik dan een jaar met één oortje in moet rondlopen. Zoniet, als het genezen is, kan je dan wel oortjes dragen zonder de piercing te irriteren?

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: Conch piercing + oortjes?

Ik neem aan dat je dan inner conch bedoelt? Bij outer conch zit het sowieso niet in de weg lijkt me. Het zal er vanaf hangen waar je de piercing laat zetten, inner conch biedt meerdere mogelijkheden. Ook hangt het af van de grootte van je sieraad en de grootte van je oortjes. Dus eigenlijk valt er niks over te zeggen en kom je er pas achter als je het daadwerkelijk doet.
    Mocht het niet kunnen, koptelefoon dan geen optie?

Leeg Canvas

Blijkbaar moet ik het aan m'n piercer gaan vragen.
    En nee, koptelefoon is geen optie. Die drukt tegen m'n helix piercing aan. Ik heb 'm al meer dan 3 jaar, maar hij raakt nog steeds geïrriteerd van koptelefoons en helmen.

Metaalverslaafde Amethyst's Avatar

Zelfs je piercer kan geen garanties geven. Ik heb een innerconch en kan zonder problemen oortjes dragen (al na een maand na zetten lukte dat), maar er zijn genoeg mensen waarbij het niet meer lukt. Is niks over te zeggen .

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Ik heb 3 innerconches gehad (in hetzelfde oor) en kon zonder problemen oortjes dragen.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas Helene's Avatar

Zelf heb ik er nooit last van, draag altijd oortjes, want een koptelefoon kan ik niet verdragen door m'n industrial. Ik meen me te herinneren dat ik na twee weken alweer voorzichtig oortjes ben gaan dragen, en dat ging toen eigenlijk al vrij goed. Maar het hangt indd heel erg af van de vorm van je oor en de plaatsing van je innerconch.
    Graphic Designer on high heels.

The Librarian Trutle's Avatar

Ik heb 3 innerconches, al jaren en ik heb geen problemen met oortjes.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-