Results 1 to 2 of 2

Thread: Nieuwe tunnels schoonhouden?

Leeg Canvas

Question Nieuwe tunnels schoonhouden?

Yo iedereen,

Ik heb eergisteren aan beide oren tunnels van 3mm laten zetten (in één keer, was nog niet gepiercet).
    De piercer had aangegeven dat ik de eerste weken twee keer per dag de piercing schoon moet maken met unicura zeep.
    Ik heb dit nu dus 3 dagen gedaan, maar de tunnels zelf (het sieraad) bedekt het gat, dus de zeep komt niet bij het gat zelf.
    Hoe kan ik het gat schoonmaken? Moet ik gewoon rondom het sieraad de zeep op doen (dan komt het dus niet in het gat)?
    Of is het de bedoeling dat ik het onder het sieraad in het gat krijg? Zoja, hoe?

Thanks alvast!

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Re: Nieuwe tunnels schoonhouden?

Ik zou zelfs die hele unicura zeep gewoon weg doen. Nergens voor nodig, daar droogt je huid van uit en doe je je piercing geen plezier mee. Het is zeker niet de bedoeling dat er iets onder het sieraad in het gat komt, je moet nu ook vooral niet aan je tunnels gaan zitten. Ik zou er zelf helemaal niets aan doen, behalve tijdens het douchen gewoon water erover laten lopen. Je lichaam is prima in staat zoiets zelf te laten genezen.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.