Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 21

Thread: Septum Piercing, 5x @ SixFeetUnder, 1x SaundersTattoo

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Re: Septum Piercing, 5x!?

Haha nee ik denk dat ie dat niet zo snel vergeet. Tenzij het bij iedereen zo gaat. Maar dat zou echt niet goed zijn
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Mijn septum piercing jeukt en klopt, is dat normaal?

Piercings zijn al ZO lang geleden voor me dat ik het niet eens meer weet haha. Ze hadden overigens in de shop (gister terug geweest voor een tattoo) respect voor me, petje af En ze vroegen of ik wel pijn voelde, ja.. ik kan ook gaan zitten schreeuwen en huilen maar daar schieten we ook niks mee op

Haha maar ik denk dat veel mensen toch wel zoiets hadden gehad van "ja doei laat maar" na de 2e poging

En ja jeuken en kloppen is meestal een onderdeel van de genezing. Zeker omdat het bij jou meerdere wondjes zijn zal je het misschien wat meer voelen dan normaal.
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Slightly Modified LaWig_x's Avatar

Wat een horrorverhaal! Hij ziet er wel echt heel erg gaaf uit, dus het was het waard

Helaas inderdaad, zoals Gaslight zegt, volkomen normaal, zeker omdat je neus nogal gemolesteerd is :o Het zal waarschijnlijk over een aantal dagen wel wat minder zijn, zeker met de verzorging
    You are what you love, not who loves you.

Re: Septum Piercing, 5x @ SixFeetUnder, 1x SaundersTattoo

Ik heb een nieuwe... :O

Oke wow ik heb me septum gewoon in 1x laten zetten en het was meteen goed, zo word het na mijn weten eigelijk ook altijd gedaan. Maar dit is echt de eerste x dat ik hiervan hoor 😱

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Misschien dat het een idee is om een nieuw ervaringen topic aan te maken met de ervaring bij Saunders? Dan blijft het overzichtelijk. Wel dapper dat je voor een 6e keer gegaan bent in ieder geval.
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

+1 op Stripes.
    Dit ziet er echt veel beter uit ja. Dat was me op de eerste foto's nooit opgevallen eigenlijk, maar then again was het ook wel gek dat er een recht staafje in zat. Denk ook dat daardoor de lage, verkeerde plaatsing waarschijnlijk minder op is gevallen.
    Hopelijk geneest hij goed en props dat je nog een x gegaan bent. Ik doe het je niet na

Speldenkussen Nebel's Avatar

Hij zit veel beter nu inderdaad!
    Le vent nous portera

Veel beter zo idd! Snap alleen niet waarom een septum niet op 1,6 gepierced zou mogen worden?
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long