Results 1 to 5 of 5

Thread: TIPS NODIG Double Flared tunnel

Leeg Canvas ThePiercingGirl's Avatar

TIPS NODIG Double Flared tunnel

Heb sinds 2 dagen gestretched naar 3mm maar wil er nu een Double Flared tunnel in doen maar lukt niet.
    Tips?

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Re: TIPS NODIG Double Flared tunnel

Niet zo gek. Double flared kan echt pas als alles genezen is en losser dus over een aantal weken en op kleine maten is df sowieso rot. Dusja je doet sowieso er verstandig aan nog een hele tijd te wachten (minstens 4 weken). Sowieso zou ik eens de stretchingguide doorlezen die hier op het forum staat zoals mensen je al hebben aangeraden want volgens mij begrijp je min van het stretchen als ik dit zo allemaal lees

Oh en dit is trouwens het verkeerde forumdeel voor dit soort vragen. Dat mag in het stretching topic. En je hoeft niet voor alles een nieuw topic aan te maken maar je kunt ook in het stretchtopic voor kleine vragen je vragen stellen. In het piercing en tattoo gedeelte zijn net zulke topics helemaal bovenaan.
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Gatenkaasje Farah's Avatar

Waarom wil je zo graag vragen stellen in het Engelse subforum . Ik verplaats 'm even naar Stretching heur!
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

The Librarian Trutle's Avatar

DF op dergelijke kleine maatjes, daar moet je heel erg stretchy oren voor hebben. Veel mensen lukt het niet eens om die in te krijgen omdat de verhouding flare en draagvlak te groot is. Maar sowieso, kan je nu nog geen DF in. Je kreeg er je pin met moeite uit gisteren, dus moet je nu je oor eerst laten rusten, minimum een maand, en dan naar 2,5mm en dan pas naar 3mm gaan. Telkens een maand of langer tussen als het niet goed gaat. Maar, zoals ik al zei: lees de guide eerst eens grondig door. Straks zit je met een gescheurd oor en dan ben je nog verder van huis.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Ja, tip: eruit halen, laten genezen, en opnieuw beginnen. En dan volgens de stretchguide.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.