Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 28 of 28

Thread: zoutoplossing

The Librarian Trutle's Avatar

Re: zoutoplossing

Buiten wat de anderen boven me zeggen en waar ik het mee eens ben, nog een opmerking van de moderators. Kan je alstublieft hoofdletters en interpunctie gebruiken? Dat zal de interpretatie van je zinnen ten goede komen en leest gewoon veel aangenamer. Dit is een heel actief forum en we houden eraan dat iedereen Nederlandse volzinnen schrijft zoals je die ooit op school leerde. Dit staat ook in de forumregels. Dank je.

Plus, als je maar korte zinnen schrijft en niet veel uitleg wilt geven (zoals van de halve mm's), dan mag het je niet verwonderen dat mensen advies geven alsof het iemand is die voor het eerst gaat stretchen. Met meer info kan er ook gerichter advies gegeven worden.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Gatenkaasje Irene's Avatar

Maar je zit op 3 cm? Als je je sieraden dan uitlaat ga je echt nooit weer terug naar het begin.

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Gaslight View Post
    Je zei zelf dat je steeds 1mm per keer hebt gedaan? Dat is in het begin sowieso te snel. Kan pas vanaf 3mm naar 4 etc en dan nog is het voor sommigen beter om halve maten nog ertussen te doen
    Ik ben dyslectisch

The Librarian Trutle's Avatar

Maar wat heeft dat met je gequote bericht te maken? Dat dat een reactie is op mijn bericht vind ik logisch en dan wordt daar wel rekening mee gehouden, maar ik snap niet waarom je het bericht van Gaslight quote, want je antwoord is voor mij nu volkomen onlogisch. Al vragen we je wel om in de mate van het mogelijke je bericht goed na te lezen als je het post en toch iets meer uitleg te typen ook al is het moeilijk. Je geeft zo weinig uitleg dat advies geven gewoon moeilijk is en dat we op een gegeven moment naast elkaar gaan praten. Zo is het me nog steeds niet duidelijk of je nu 3mm of 3cm (30mm) hebt.
    Last edited by Trutle; 18-08-2015 at 09:41. Reason: Mijn zin klopte niet...
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Ja ik bedoelde dat je eerst zelf aangaf dat je 1mm per x had gestretched. Dat was wat jij letterlijk typte, zoals anderen ook al aangaven. Dat heeft verder niks met dyslexie te maken lijkt me...
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Leeg Canvas

Hallo

Toch maar geluisterd naar jullie adviezen. Nu zit een vriend van mij op 8mm en die wilt geen tunnels meer in hoeveel tijd zou dit dichtgaan? Of in ieder geval het gaatje kleiner worden?

Gatenkaasje Farah's Avatar

Na een hele tijd op 38 mm te hebben gezeten zat ik met een halve maand naakt weer op een mm of 20. Maar het kan verschillen per persoon en ook wel afhangen van hoe iemand gestretched heeft
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Gelukkig

Dat hangt volledig van je oor af. Als hij netjes heeft gestretched met alle maten ertussen, geen gekke dingen heeft gedaan, geen littekenweefsel, geen blowout en niks heeft overgeslagen dan zal hij binnen een maand zonder tunnels al een aanzienlijk verschil moeten hebben en na een half jaar zou het toch al ongeveer zeker teruggekrompen moeten zijn naar 1mm
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.