Results 1 to 5 of 5

Thread: Gezonde earlobe?

Leeg Canvas

Gezonde earlobe?

Dag,

Ik vroeg mij af of mijn lobe er gezond uit ziet volgens jullie? Ik ben nu op 28mm en ik wil hier ook blijven. Ik ben de laaste tijd toch wat aan scalpeling aan het nadenken omdat ik steeds bang ben dat mijn lobe veel te dun is. Mijn body mod artist zei dat mijn oor gezond leek maar ik zou graag nog wat andere meningen horen.

http://sexwillalwayssell.tumblr.com/ in de eerste post zie je foto's van mijn oor. (mijn oor lijkt rood doordat ik net bezig was met mijn oor te masseren)

groetjes

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Gezonde earlobe?

Quote Originally Posted by sharie View Post
    Dag ,

ik heb intertussen de reconstructie laten uitvoeren door Lucas van pirate piercing. Ik ben er zeer tevereden over, ik heb nu nog 6mm over en mag binnen een half jaar terug beginnen met stretchen

Ik ben nu al helemaan benieuwd naar hoe je oor er uit ziet, maar ik kan Tumblr niet openen op mijn werk
    Nur der Regen weint am Grab.

Leeg Canvas

Op de foto's van tumblr staat mijn andere oor. Maar ik wil wel mijn gereconstueerde oor ook erop zetten. Ik ben gewoon een beetje ongerust dat mijn oor dat nog gestreteched is veel te dun is

The Librarian Trutle's Avatar

Mijn oor ziet er ook wel zo een beetje uit op 25 mm. Aan een kant een beetje aan de dunne kant, maar ik zit daar nu al een jaar of 5 op en mijn oor is nog steeds een geheel. Voor mij ziet het er dus gezond uit. Mooie plug ook!
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Leeg Canvas

oef wat een opluchting! mijn andere oor was aan de dikkere kant en deze is gescheurd daarom dat ik dacht dat het ook zou mislopen met dit oor (heb deze al 1jaar op 28mm) ! Bedankt!