Results 1 to 10 of 10

Thread: Proefpersoon voor Hafada Piercing

Leeg Canvas

Proefpersoon voor Hafada Piercing

Hallo,

Ik heb begrepen dat je als opleiding tot piercer eerst alle piercings een keertje gezet moet hebben. Vooral bij intiempiercings schijnt het vaak lastig te zijn om een proefpersoon van het andere geslacht te vinden begreep ik. Ik zou me graag als oefen object voor Hafada piercings beschikbaar willen stellen aan dames die in opleiding zijn.

Waardoor het mes aan twee kanten snijdt, de proefpersoon kan oefenen en ik heb weer een of meerdere hafadas. Mijn huidige zijn namelijk alle 5 dichtgegroeid.

Maar ik weet eerlijk gezegd niet precies waar ik me zou moeten aanmelden of beschikbaar stellen ?

met vriendelijke groet Bart

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Re: Proefpersoon voor Hafada Piercing

Als het al gebeurt, dan doen mensen die een opleiding volgen vaak zelf wel een oproepje voor vrijwillige slachtoffers
    Nur der Regen weint am Grab.

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Ik vraag me wel af waarom heren in opleiding de piercing niet bij je mogen zetten? Of heb ik dat fout ge´nterpreteerd?

Leeg Canvas

hallo, bedankt voor je reactie. Wellicht is er toch nog iemand die op zoek is naar een proefpersoon . Anders pech gehad he.
    Kom trouwens uit regio Eindhoven/Venlo/Nijmegen/Maastricht/Dusseldorf

____________ updated ____________

hoi Sproetje, dat mag natuurlijk ook. Maar dacht dat het voor dames moeilijker zou zijn om hiervoor iemand te vinden.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Boeiend hoe je Nijmegen en Maastricht in dezelfde regio vindt vallen, zit zo'n 150 km tussen

Maar het gebeurt maar heel zelden dat hier oproepjes verschijnen voor oefenpersonen, en zeker voor intiem is dat heel zeldzaam. Misschien kun je dan nog beter wat shops langsgaan en het daar eens in een gesprek laten vallen, dat je dat wel zou willen doen.

Als je de piercing gewoon graag weer wilt is het overigens een stuk sneller om die gewoon te gaan laten zetten

Gatenkaasje Dullahan's Avatar

Eigenlijk denk ik dat vrouwelijke piercers geen gebrek hebben aan mannen die hen vrijwillig aan hun piemel willen laten zitten. Je kan je misschien beter als oefenpersoon aanbieden aan een mannelijke piercer.
    Never trust anything that can think for itself, if you can't see where it keeps its brain.

Leeg Canvas

mag natuurlijk ook een man zijn. Maar de vrouwelijke piercer die mij gepierced heeft, gaf aan dat het juist voor vrouwen vaak lastig is omdat er blijkbaar mannen zijn die liever Niet door een vrouw intiem gepierced willen worden.
    Maar als er geen behoefte is aan een proefmodel, dan is dat ook geen probleem. Dacht n goeie daad te verrichten.😞

Leeg Canvas

Hoi Orchidee,

heb je nog steeds interesse om als proefpersoon te fungeren?
    Mail me dan aub op:
    pierceme2016@gmail.com

oja, ik ben een vent.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Het feit dat je in je eigen topic de daar gestelde vragen voor info niet beantwoordt maar ondertussen wel hier reageert maakt je er niet echt betrouwbaarder op...

Leeg Canvas

Misschien had je kunnen vragen of dat een reden had.
    Ik heb eerst met de shop overlegt of ze het ok vinden dat hun naam
    zo maar in een forum staat.
    Daar hebben ze geen enkel probleem mee.