Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 51 to 56 of 56

Thread: Bloed bij stretchen

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Re: Bloed bij stretchen

Ligt eraan waar het scherpe deel zit en of het er al bij het stretchen zat. Maar als er echt niks te zien en te voelen is dan denk ik inderdaad, net als Dullahan al zegt, dat je misschien lastige lellen hebt.
    Denk verder ook niet dat het van je headphone komt, zeker niet op de kleine maten en dan had je het ook meteen moeten voelen lijkt me. Maar ook dat ligt aan je oorvorm.
    Tapen kan inderdaad ook, als het echt niet zou willen. Enige probleem is dan dat het enorm prutswerk is om die tape er omheen te krijgen op zulke kleine maten. Je hebt dan al snel de kans dat het scheef zit en er een scherp randje ontstaat door de tape. Maar het is zeker niet onmogelijk, duurt alleen wat langer en je hebt wat geduld voor het priegelwerk nodig

Wat betreft je tragusvraag. Dat ligt een beetje aan het soort headphone en aan de vorm van je oor. Maar als je echt zo'n grote headphone hebt denk ik niet dat het gaat irriteren en anders zal je het snel genoeg vanzelf voelen.
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Ik denk dat ik voor de zekerheid de komende dagen/weken m'n headphones maar even thuis laat, dan maar even earbuds

Zie hier mijn oor met de 4mm bullethole, tevens het oor waar ik graag de tragus wil laten zetten. Vraag me af of het überhaupt wel gaat passen. Maar goed, eerst dit maar is laten genezen en dan zien we wel verder.
    2015-11-26 19.01.00.jpg

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Als je naar een goeie piercer gaat dan zegt die je wel of het wel of niet gaat. Vind dat zelf een beetje lastig in te schatten vanaf een foto. Maar ik heb mensen gezien met een kleinere tragus die gewoon een traguspiercing hadden dus ik gok dat het wel moet kunnen.
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.

Piercing Newbie LadyHeather's Avatar

Ik heb hetzelfde gehad, ik denk bij 3,5mm. Geen pijn met stretchen maar bleef gevoelig, werd zelfs erger, eruit gehaald en toen zat er ineens ook wat bloed. Ik ben 2 maten terug gegaan, heb een aantal maanden gewacht en toen weer heel rustig groter en toen ging het wel goed! (Heb het oor zoveel mogelijk met rust gelaten behalve natuurlijk gewoon wassen. Vlak voordat ik weer wilde gaan stretchen een paar keer gemasseerd)

Ik zit nu op 5mm maar ben daar gekomen via 3,5 4 en 4,5, extra lang wachten op iedere maat en 1 of 2 dagen voordat ik de volgende maat erin wilde doen een beetje tape om mijn 'huidige' glazen plug om het 'gat' alvast een beetje te overbruggen.
    Last edited by LadyHeather; 29-11-2015 at 21:55.

Ik probeer meestal een aantal dagen voordat ik een maat groter ga, een sieraad van de huidige grote met een iets afwijkende maat te dragen. Dus voordat ik naar 3.5mm ging, heb ik eerst een aantal dagen een sieraad van 3.2mm gedragen.
    Mag ik vragen welke sieraden je op 3.5mm en 4.5mm hebt LadyHeather? Ik kan bij AOP alleen titanium stretch bullets vinden op die maten.

Piercing Newbie LadyHeather's Avatar

Dat heb ik idd ook wel eens gedaan! Ik heb op 3,5 en 4,5 glazen plugjes van glassware studio's, die heb ik via een andere site als pre order besteld (al kan dat vast ook wel via aop als je mailt).

Ik heb trouwens zelfs met extra wachten en halve maten nog wel eens (gehad) dat mij oren toch ineens weer even gingen zeuren, geen bloed maar bv gevoelig of opzwellen als ik mijn plugjes uit doe enzo. Ook dan ga ik altijd 1 of 2 maten terug, extra wachten en weer rustig groter daarna. Ben daardoor best wel wat keer heen en weer gegaan en het gaat heel langzaam maar ik wil graag mooie, gelukkige en gezonde oren.
    Last edited by LadyHeather; 30-11-2015 at 21:13.