Results 1 to 4 of 4

Thread: Navelpiercing in Deventer bij Kynst

Leeg Canvas Siebx's Avatar

Navelpiercing in Deventer bij Kynst

Hallo allemaal!

Ik heb op mijn verjaardag, 13 november 2014, mijn navel laten piercen! Ik ben hiervoor naar de Kynst gegaan en heb eerst wat informatie gevraagd. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd of ik daar wel een goede navel voor heb omdat ik een afdakje heb i.p.v. een gat. Mijn piercster (?) vertelde mij dat mijn navel juist goed was omdat er zo minder druk op de piercing kwam te staan. Dus mochten er meiden zijn met het zelfde probleem, gewoon doen! Nadat ze me alles goed en duidelijk heeft uitgelegd mocht ik een piercing uitzoeken. Ze hebben een mooi en breed assortiment! De prijsklassen verschillen wel tussen de piercing met bijvoorbeeld geen steentje (55 euro) en met twee steentjes (65 euro). Ik koos maar voor die met twee steentjes omdat je er een behoorlijke tijd mee moet rondlopen!
    Nadat ze heel netjes en keurig de stipjes en lijntjes had getekend, vroeg ze of ik er te vrede mee was. Aangezien ik niet alle lijntjes snapte vroeg ik aan haar wat het allemaal inhield en ze legde het ook goed uit!
    Op gegeven moment lag ik dus op de tafel/stoel en plaatste ze de klem. Ik was erg bang dat het pijn zou doen maar zei zij dat het wel mee zou vallen maar wel pijn doet, aangezien je navel toch wordt doorboort (logisch haha). Ze wachtte tot ik er klaar voor was en toen moest ik rustig in en rustig uitademen en bij het uitademen drukte zij de naald erdoor heen. Ik voelde dus helemaal niks, in ieder geval niet veel. Tegen de tijd dat ik dacht wtf dat doet pijn, was het alweer voorbij haha.
    Na het piercen kreeg ik een flyer mee met regels voor het verzorgen. Ik twijfelde erg of ik die zou volgen aangezien er hier heel veel mensen zijn die slecht over unicura zeep praten. Dit moest ik twee keer per dag doen, tot de genezing. Ik heb dit netjes opgevolgd. Mijn piercing ging er erg goed door genezen, echter werd het wel wat droog en hierdoor gevoelig, nadat ik mijn piercing 2 dagen niet gewassen had door een kamp was het al een stuk beter. (ongeveer 3 tot 4 weken na het piercen). Vanaf dat moment was ik mijn piercing nu 1 keer per dag met unicura zeep en het gaat geweldig! Ik heb hem nu bijna 5 maanden en ik voel er helemaal niks aan! natuurlijk is hij nog aan het genezen aan de binnenkant maar daar heb ik geen last van (:

Owja de zwelling was ook al vrij snel weg! ik ben op 10mm gepierced en kreeg een 12mm staafje voor de zwelling, dus die steekt nu een beetje uit maar dat is normaal omdat hij langer is dan je piercing is gepierced!

Ik hoop dat mijn (misschien wat lange) verhaal jullie hebben geholpen en enigszins ge´nteresseerd heeft haha. Ik ga van de week langs de piercer om te vragen of alles er goed mee gaat en vragen of zij misschien het staafje wilt vervangen voor een los staafje waardoor ik de balletjes kan wisselen! <3

Ik zal een foto uploaden van hoe mijn navel was voor de piercing en hoe hij nu is (: de foto's zijn wel nog van november.
    Attached Images Attached Images
    Last edited by Siebx; 29-03-2015 at 13:47.

Leeg Canvas Donja's Avatar

Re: Navelpiercing in Deventer bij Kynst

Mooi!
    Be careful what you wish for.

Leeg Canvas

supper mooie Navelpiercing

Leeg Canvas

Kynst is altijd goed. Daar heb ik bijna alles laten piercen destijds.
    Ze is erg aardig en geduldig. Echt een aanrader.