Results 1 to 6 of 6

Thread: Tepelpiercing

Leeg Canvas sanneneeltje's Avatar

Post Tepelpiercing

Hoi hoi!

Eindelijk was het dan zover, gister ging ik samen met mijn beste vriendin een tepelpiercing zetten!
    Och wat waren wij aan het stressen... ( lees nooit verhalen op google van te voren hihi )
    Eenmaal betaald en aan de beurt werd eerst m'n rook verwisseld voor een korter staafje, en daarna was het zover...
    Trui uit, bh uit en liggen maar! Ze plaatste een streepje waar die moest komen en de tang werd erop geplaatst, ze zei oke komt die en daar zat de naald dan! en wat viel dat mee zeg! m'n rook verwisselen was pijnlijker dan het zetten van de tepelpiercing!
    Sieraad erdoorheen en daar was ik weer een piercing rijker, en wat vond ik hem mooi. Ik was super blij!
    De piercer was verbaasd hoe relaxed wij eronder waren en vond ons maar keiharde dames met een hoge pijngrens
    Ben super blij dat ik het gedaan heb!
    Metaallover

Piercing Newbie Crescent87's Avatar

Re: Tepelpiercing

Gefeliciteerd en ik vind het ook stoer hoor van je!
    Voelt het niet vervelend met bvb je bh dat het er langs schuurt?
    “Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster... for when you gaze long into the abyss. The abyss gazes also into you.”
    F. Nietsche

Leeg Canvas sanneneeltje's Avatar

Dat wel inderdaad, dat irriteert een beetje ook met pyjama, maar des ondanks ben ik er erg blij mee!

Als er iemand een tepelpiercing heeft of heeft gehad, wil je me dan helpen door mn vraag hier te beantwoorden, dankjewel http://www.piercingforum.nl/showthre...piercing/page2

Gatenkaasje Mevrouw Wolf's Avatar

Gelukkig was dit topic pas 11 maanden dood
    Nur der Regen weint am Grab.

Administrator Administrator Danielle's Avatar

Edit: ik zet mijn berichtje even in de fancy Mod-note-box

Moderator Bericht:
    Piercing835, zou je de volgende keer eerst de datum van de laatst geplaatste post willen checken? Dit is een oud topic, en in principe heb je al behoorlijk wat reacties gekregen in je eigen topic, dus is deze topic kick niet nodig Thanks!
    Last edited by Danielle; 12-01-2016 at 17:10.
    “Into The Garbage Chute, Fly Boy”

http://www.alloverpiercings.nl