Results 1 to 8 of 8

Thread: *Helix, bij 1974tattoo

*Helix, bij 1974tattoo

Attachment 56770Attachment 56764Ik koos dit keer voor een ringetje want ik vond de vorige keer een staafje teveel bewegen. Dat staafje had helaas een treurig einde maar dat is weer een heel ander verhaal...

Oke, in 2010 had ik een staafje, maar ik bleef hangen achter de kraan met schoonmaken want ik wilde die dag niet douchen. Leuk horrorverhaal kort te maken, ik had nog bovenin kapotgetrokken kraakbeen...
    Maar het begon eind 2014 toch weer te kriebelen en de shop was net nieuw open en ik kreeg extra korting...

Het zetten ging super!
    Bloedde wel als een rund waar we over grapten dat we gelukkig beiden ons ehbo diploma hebben...

Er is een mooie ruime ring ingezet,: 10 mm en het wondje heeft dus alle ruimte om te genezen.

Aan nazorgadvies moet de eigenaar van de shop nog even werken, die had hij nog niet zoveel. Hij weet wel alles, nu nog overbrengen op zijn klanten...
    Maar je kunt altijd binnenlopen met vragen, dat is erg fijn. Voor nazorgadvies vraagt hij ook geen geld.

Het ringetje zit er sinds 11-12-14 in en het gaat fantastisch.Ik heb gemerkt dat je het ook niet te schoon moet houden. Ik maak iedere dag, soms om de dag schoon met Unicura en als ik dat nu dus een dag vergeet is dat helemaal niet erg want eerst hield ik het te schoon en daarvan ging het alleen maar irriteren...

Ik ben erg blij dit keer voor een ringetje te hebben gekozen.
    De vorige keer ging ik toch omdat het kon, draaien aan het staafje, en dan kan het natuurlijk helemaal slecht genezen en met deze ring kan hij alleen wat heen en weer, wat ik enkel onder de douche tijdens het schoonmaken doe. En met het staafje schoof als ik ging liggen (Zat ook helemaal als een piek boven mn oor) en het ringetje zit net in dat knikje en daar lig ik dus praktisch niet op. Als ik dat wel doe heb ik pas echt weer een dik oor...

(Ik heb bijna meteen een indrukwekkende voorraad balletjes verzameld en ik ben er nu ook heel handig in ze te verwisselen...)
    Last edited by knuffeltjeeee; 19-02-2015 at 16:36.

Piercing Newbie fairy666tale's Avatar

Re: *Helix, bij 1974tattoo

Mooi! Gefeliciteerd ermee!

Leeg Canvas Donja's Avatar

Mooi hoor! Ik vind persoonlijk staafjes in helixen mooier maar dit staat bij jou oor ook erg mooi!

Nou ja, dit is ook wel een erg grote ring :p

Leeg Canvas Donja's Avatar

Quote Originally Posted by knuffeltjeeee View Post
    Nou ja, dit is ook wel een erg grote ring :p
    Wat is daar mis mee? Een staafje neem je ook te ruim, dat is toch om eventuele zwelling op te vangen?

Zekers

Nou, eventjes een aanvulling, vind ik wel zo netjes.
    Eind 14 dus m laten zetten. Na een halfjaar wel een staafje er in laten zetten maar dat ging m dus helemaal niet worden...
    Na bijna een jaar, oktober onwijs ontstoken, enorm veel prut er uit, echt onwijs veel dus toen toch maar weer een ringetje er in.
    En vanaf dat moment ging het alleen maar goed vooruit. Ik denk dat een staafje bij mij niet handig is, omdat er toch teveel achter blijft hangen.
    Deze ring is geloof ik 7 of 8 mm, multicollor, en ik ben er onwijs tevreden mee! Sinds kort, dus na pas zo'n anderhalf jaar, slaap ik er ook op, en ben ik helemaal de gelukkigste mens op aarde. :p Als je alle tegenslagen aan ontstekingen weglaat klopt dat wel met het genezingsproces, dat duurde bij mij gewoon wat langer doordat het snel ging ontsteken. Ik ben nog steeds verslaafd aan Unicura. Als ik onder de douche sta, zeep ik het rondom het gaatje goed in, en spoel het er weer af, daarna dan beweeg ik het ringetje heen en weer om te voelen of het niet dik is. Dus eind goed al goed.

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Fijn dat het uiteindelijk toch goedgekomen is

Alleen even een tip, het is veel beter om geen unicura te gebruiken, en al helemaal om er niet aan te draaien. Dat gecombineerd is namelijk iets wat juist voor ontstekingen kan zorgen bij een genezende piercing
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.