Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22

Thread: Tattoo laser @ skin & laser clinic Antwerpen

Alyssa
    Guest

Tattoo laser @ skin & laser clinic Antwerpen

Hoi,

zoals sommigen misschien wel gelezen hebben, had ik vandaag een afspraak ivm het laseren van mijn tattoo. Ik had er al heel wat info over opgezocht en ben uiteindelijk terechtgekomen bij de Skin & Laser clinic in Antwerpen. Ik wilde vooral eens gaan informeren omdat het daar dus een echte dermatoloog is die het doet en niet iemand in een shop. Sowieso zou er wel prijsverschil zijn.
    Anyway, om 10 voor 4 had ik een afspraak en ik mocht goed op tijd binnen. Hij legde het proces ff snel uit en stelde een aantal vragen over mijn tattoo oa hoelang ik ze al had. Na ze bekeken te hebben zei hij dat een sessie voor zo'n tattoo slechts een paar minuutjes zou duren en dat het €100 per sessie was... slik... De eerste sessie zou ik behoorlijk voelen, maar dat zou beteren naarmate er minder inkt is. Na de sessie moest ik het dan een aantal dagen verzorgen met flammazine en natuurlijk opletten met wrijving en zonlicht. Tussen 2 sessies zouden 6 à 8 weken moeten ivm het proces. Het zou ook minstens 6 sessies duren voor de tattoo weg kan zijn. Voor mij moet ze echter voldoende vervaagd zijn om te laten coveren.
    Na deze uitleg vroeg hij of ik nog vragen had en of ik misschien al wilde beginnen. Ik heb hierin toegestemd, omdat ik ergens toch denk dat, als ik het bij een dermatoloog laat doen, het in the end beter gelukt gaat zijn ofzo. Kan ook een misvatting zijn.
    Ik mocht op de stoel gaan zitten en moest de tattoo ontbloten. Ik kreeg ook een oranje brilletje om mijn ogen te beschermen tegen het laserlicht. Hij zette dan het toestel aan en begon met de tattoo eigenlijk te overtekenen met die laser. Ik heb er niet naar gekeken. Maar gvd het deed PIJN. Dan laat ik echt liever een tattoo zetten... Het voelt eigenlijk echt zoals overal omschreven staat, alsof ze met een rekje tegen je huid schieten. Maar dan wel echt kei, maar dan ook KEIhard... Het zal misschien ook wel aan de plaats gelegen hebben. Maar het was allesbehalve aangenaam en het was pijnlijker dan verwacht. De hele tattoo stond achteraf precies vol blaasjes ofzo, ze was helemaal wit en de randen rood. Ik heb daar geen foto van, want ik kreeg zalf en een kompres erop. Na betaling ben ik dan nog ff langs een apotheek gegaan om flammazine en kompressen te halen. Het brandt trouwens echt wel nu.
    In april heb ik de volgende afspraak.

Ff een niet charmante voor foto:
    P1040768.jpg

http://www.skinlaserclinic.be/
    Last edited by Alyssa; 10-02-2015 at 16:01.

Gatenkaasje Farah's Avatar

Re: Tattoo laser @ skin & laser clinic Antwerpen

Ouch! Hopelijk volgende keer toch een pak minder pijn, en ik hoop dat de aftermath niet te pijnlijk zal zijn
    Nou, dan ga ik nu even 't paardje aaien. Dag hoor!

Speldenkussen Nebel's Avatar

Klinkt inderdaad pijnlijk, maar te zien aan de foto is het ook een relatief gevoelige plaats. Hopelijk is hij snel vervaagd genoeg!
    Le vent nous portera

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Hopelijk ben je snel van de pijn af en van de tattoo en krijg je daar een kunstwerkje voor terug
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

Het klinkt erg naar! Hopelijk gaat het t gewenste resultaat opleveren

Slightly Modified Sproetje's Avatar

Aw! Hopelijk trekt de pijn snel weg en is volgende keer iets minder pijnlijk.

Hopelijk is ze snel weg! Go Anura

The Librarian Trutle's Avatar

Dat klinkt echt wel heel pijnlijk! Hopelijk valt de volgende sessie beter mee
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Alyssa
    Guest

Gelukkig is nu het branderige gevoel ook weg, heb er enkel nog last van als mijn huid daar plooit bij het zitten.

Alyssa
    Guest

eventjes een foto van gisterenavond, slechte kwaliteit want hij is genomen met mijn telefoon.

DSC_0049-1.jpg

Metaalverslaafde Morrigan's Avatar
    Wat naar dat het zoveel pijn heeft gedaan Maar hij lijkt me inderdaad op een hele gevoelige plek zitten. Het valt me mee hoe hij eruit ziet na zo'n laserverbranding.

Ik hoop dat de volgende sessies meevallen en he tattoo snel verleden tijd is!
    No esperes a que pase la tormenta.
    ¡Baila bajo la lluvia!

Ik ben niet Dandelion en ook niet Farah.