Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 16 of 16

Thread: Glazen plugs

Piercing Newbie Bullseye's Avatar

Re: Glazen plugs

Wat een mooie plugs maat is moet je zelf proberen natuurlijk. Met mijn oren ging ik over de "subtiel knopje" grens sinds ik op 7mm zit. Wat me niet tegenhoud om verder te gaan btw, maar dat is vooral omdat ik grotere tunnels wil eigenlijk.

Metaalverslaafde Stripes's Avatar

Ik heb 8 mm maar m'n oren neigen soms naar 10 mm. Ik ben over het algemeen tevreden maar dat is gedeeltelijk vanwege werk en de collectie die ik opgebouwd heb. Was niet van plan om net als op 6mm ze weer te verkopen.
    In the beginning the Universe was created.
    This has made a lot of people very angry and been widely regarded
    as a bad move.

zijn de van gorilla glass ook echt 6mm als ik 6 bestel (zijn dit amerikaanse maten)? want wou stretchen van 5 naar 6 (na 3 maanden helen) en kies dan glas want ben allergisch voor nikkel en ook chirugisch staal reageer ik slecht op. Maar de taper ging er makkelijk in alleen de plug totaal niet??

The Librarian Trutle's Avatar

De glazen plugs zijn handgemaakt en kunnen daarom wat afwijken van de standaardmaat. Het zijn ook wel Amerikaans maten, maar 2g is wel gelijk aan 6mm. Ik zou de komende week wat spelen met je plug op de oude maat en dan op het einde van de week met veel glijmiddel/olie nog eens proberen.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Of anders eerst de tussenstap van 5,5 doen, maar dan zit je wel weer met een metalen sieraad.

Metaalverslaafde Jeanne's Avatar

Ik ben best voor glazen plugs. Zitten lekker en zijn makkelijk schoon te maken. Waar ik wl een beetje mee zit, is dat mijn oor automatisch stretcht wanneer ik glazen plugs draag, dus daar moet je over het algemeen wel een beetje mee oppassen