Results 1 to 6 of 6

Thread: Body art studio Den haag?

Leeg Canvas Roxyb's Avatar

Body art studio Den haag?

Heeft iemand ervaring met deze shop? Hun piercingprijzen zijn ongelofelijk laag (10 euro per piercing (actie)), dus ik heb er persoonlijk niet zo'n vertrouwen in, maar je weet het natuurlijk nooit.

Gatenkaasje Alathariel's Avatar

Re: Body art studio Den haag?

Heb je al bij het shops & artists gedeelte gekeken of er ervaringen tussen staan?

Piercing Newbie

Goedkoop is duurkoop. Ik zie iedere dag in de studio mensen die een piercing hebben laten zetten voor een prikkie (see what I did there? ).
    Bedenk dat titanium een heel duur metaal is, de naalden zijn ook zeer prijzig een autoclaaf is vanaf 2500 euro, een ultrasoon vanaf 250 euro, de rollen sealverpakkingen zijn ook erg prijzig, de schoonmaak en desinfecteermiddelen zijn ook prijzig, een vergunning kost ongeveer 750 euro... En als ze huur en personeel moeten betalen... Hoe kunnen ze wist maken van 10 euro per piercing?
    Whatever you do, don't give up!

Gatenkaasje Brubs's Avatar

Het zelfde als dat wij in de winkel nu ook dingen verkopen bijna gelijk aan waarde van de inkoopprijs (Nee, fair enough, winkel en piercing shop zijn niet zo makkelijk te vergelijken, but you'll get the point) Gezien het een actie is zegt het namelijk niet veel nog lijkt me? Als standaard prijs zou ik het zeker niet vertrouwen nee. Maar goed, ik heb voor de rest geen ervaring met deze shop, maar ben de naam hier al wel vaker op het forum tegen gekomen dus wat info erover moet er zeker zijn
    Ik wil naar Antarctica.
    Daar is geen drama, alleen maar pingu´ns.

Piercing Newbie

Alleen die actie is nu al langer dan anderhalf jaar gaande
    Whatever you do, don't give up!

Leeg Canvas

Vind t een goede shop, wel erg druk maar is wel logisch met zulke prijzen 😁 mijn vriendin heeft daar haar neuspiercing gezet alles goed en hygiŰnisch en een formulier meegekregen met de nazorg en alles. Laat daar woensdag samen met een vriendin ook onze piercings zetten ! 😁