Page 4 of 7 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 66

Thread: Zijkant bovenbeen door Mayke @ Lady Luck

Gatenkaasje Rockergirl's Avatar

Re: Zijkant bovenbeen door Mayke @ Lady Luck

Cute!
    Sterallures? Nou en?

Gatenkaasje HelenOfTroy's Avatar

Wat een pracht van een werkje! Daar mag je heel trots op zijn Viel het mee?
    One can get too familiar with vegetables, you know!

Piercing Newbie
    Zo, tijd voor een verhaaltje!
    Gisteren was het dan eindelijk zover, na lang wachten mocht ik me onder handen laten nemen door Mayke.
    Ik had al verschillende werken van haar gezien en vond het allemaal zo gaaf, ik had er echt heel veel zin in en was eigenlijk ook niet echt zenuwachtig.
    Een vriendin van me zou mee gaan om te rijden, ik wist niet of mij dat zelf zou lukken na tijd.
    Om half 1 vertrokken we van huis, rond kwart over 2 kwamen we aan in Weert. Eerst even ergens wat gedronken en toen op naar Lady Luck.
    Bij aankomst zat Linsy aan de balie en Mayke en Naomi waren aan het prikken. We moesten nog eventjes wachten totdat Mayke klaar was, en dan konden we het ontwerp nog eens goed bekijken.
    Het ontwerp dat ze uitgeprint had vond ik toch iets te klein, ik was bang dat ik daar spijt van zou krijgen, dus deze heeft ze toen vergroot totdat het de perfecte afmeting had, precies zoals ik in gedachten had.
    Ik wilde de tattoo niet te hoog, zodat als ik een rokje aantrek, je de tattoo ook kunt zien.

Het plaatje moest nog even gestencild worden, toen precies opplakken, en we konden beginnen!

Ik mocht lekker gaan liggen op de bank en Mayke had er een stoel naast gezet zodat mijn vriendin er ook bij kon zitten, dat was wel fijn.
    Het prikken zelf viel me 100% mee en we hebben lekker gekletst ondertussen. Naast me lag een vrouw die erg veel pijn had, ze kreeg een tattoo op haar onderarm, dus we gingen een beetje met haar praten om haar af te leiden.

Na iets meer dan een uur hebben we even een rookpauze genomen en toen konden we weer verder. Bijna op het einde moest Mayke nog wat lijntjes overnieuw doen, dat vond ik wel erg pijnlijk. Verder was het heel goed te doen. Ze vroeg of we nog verder zouden gaan met schaduwen, maar toch besloten om het niet te doen omdat het me toch wel heel zeer begon te doen.
    Uiteindelijk zijn we 2 uur bezig geweest en toen zat het er op voor de eerste keer.
    Even afrekenen, wat eten in de stad en weer op weg naar huis, ik was helemaal kapot.

Al met al was het een superleuke ervaring en wat een gezellige dames allemaal bij Lady Luck! Ik verheug me nu al op de volgende afspraak, 12 november.
    Dan gaan we schaduwen en alles inkleuren en als het goed is, is hij dan helemaal klaar :-)
    If you see someone without a smile, give 'em one of yours

Klinkt goed, ben benieuwd naar het eindresultaat! Was het je eerste tattoo btw?
    Keep your head up, keep your heart strong
    Keep your mind set, keep your hair long

Piercing Newbie
    Nee, ik heb een klein hartje op mijn rug, laten doen bij Paradigm en een tattoo op mijn voet, laten doen door een kennis van me (staat wel ergens bij de ervaringen geloof ik).

The Librarian Trutle's Avatar

Hij is leuk En ik ben ben benieuwd naar het eindresultaat.
    You want weapons?
    We're in a library!
    Books!
    The best weapons in the world!
    - The Doctor-

Piercing Newbie
    Morgen weer :-D

Gatenkaasje Peetie's Avatar
    Ik ben heel benieuwd!
    - Life is a gift, never take it for granted -

Piercing Newbie
    Het resultaat tot nu toe. Ik mag 6 december weer komen want ik trok het echt niet meer...
    Attached Images Attached Images

Gatenkaasje Peetie's Avatar
    Suuuuupertof echt!
    - Life is a gift, never take it for granted -