Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 18 of 18

Thread: Een onderzoek naar alle soorten piercings!

Leeg Canvas

Re: Een onderzoek naar alle soorten piercings!

Dank jullie allemaal voor het invullen en de feedback die jullie mij gegeven hebben. Ik zie zelf nu ook dat vraag 4 heel onhandig is gemaakt. Ik had inderdaad geen multiple choice moeten gebruiken daar! Ik ben bang dat als ik die vraag alsnog verander, de resultaten niet meer kloppen. De leeftijdsvraag heb ik afgekapt omdat het anders te lang werd op deze manier, en het me vooral gaat om de leeftijdsscheiding tussen jongeren en volwassenen. De vraag over de hoeveelheid geld uitgegeven aan piercings dient eigenlijk meer om de verzendkosten te calculeren, zo kan ik zien hoe vaak mensen ze kopen en hoeveel uitgegeven wordt, het leek me voor de respondenten te veel moeite om te kijken hoeveel een gemiddelde bestelling was. Op dit moment hebben al 30 mensen hem ingevuld, daar ben ik in ieder geval heel erg blij mee.

Metaalverslaafde Spijker.'s Avatar

Ik kan de enquete niet indienen omdat ik een vraag niet beantwoord heb.

Koop jij je piercings vaker in een fysieke winkel of online, en wat is hiervoor de reden?
    -vaker in een fysieke winkel.

Als je vaker piercings online koopt, waar let je dan vooral op bij een webshop?
    -Deze heb ik dus niet ingevuld omdat ik niet vaker m'n piercings online koop maar vaker in een fysieke winkel dus.
    Hoe kan ik dat 't best invullen dan?

Had je van de leeftijd niet beter leeftijdsgroepen kunnen maken? Zoiets als 12-16, 17-21, 22-26, enz? Ben namelijk al heel lang 30+ (en nu voel ik me heel oud )

En de plekken van de piercings zijn heel erg op het hoofd/gezicht gericht, terwijl er veel meer plekken dan dat zijn.

Naja, heel veel zeurpuntjes van mijn kant dus

Leeg Canvas

Quote Originally Posted by Spijker. View Post
    Ik kan de enquete niet indienen omdat ik een vraag niet beantwoord heb.

Koop jij je piercings vaker in een fysieke winkel of online, en wat is hiervoor de reden?
    -vaker in een fysieke winkel.

Als je vaker piercings online koopt, waar let je dan vooral op bij een webshop?
    -Deze heb ik dus niet ingevuld omdat ik niet vaker m'n piercings online koop maar vaker in een fysieke winkel dus.
    Hoe kan ik dat 't best invullen dan?

Had je van de leeftijd niet beter leeftijdsgroepen kunnen maken? Zoiets als 12-16, 17-21, 22-26, enz? Ben namelijk al heel lang 30+ (en nu voel ik me heel oud )

En de plekken van de piercings zijn heel erg op het hoofd/gezicht gericht, terwijl er veel meer plekken dan dat zijn.

Naja, heel veel zeurpuntjes van mijn kant dus
    Bedankt voor je reactie Spijker,
    Ik realiseer me dat de eerste vraag erg onhandig gesteld is, als je de enquête nog in wil vullen dan kun je in het antwoordvakje gewoon zeggen dat je piercings vaker in een fysieke winkel koopt. De leeftijden hadden misschien anders opgezet kunnen worden, maar ik wou ook graag de specifieke leeftijd van alle ondervraagden weten. Ik heb 30+ dan wel als een categorie neergezet, maar voel je er niet beledigd door, het is omdat er anders te veel antwoorden zouden zijn. De piercings zijn inderdaad vooral op het hoofd, want daar zal ik mij in eerste instantie op richten om niet te veel hooi op m'n vork te nemen.
    Ik heb nu 43 antwoorden -ik gok bijna de helft via deze site- dus heel erg bedankt!

Slightly Modified olobersyko's Avatar

Ingevuld! Misschien zou leeftijdscategorieën wel handiger zijn, en voor je eindresultaten ook wel een stuk overzichtelijker (:
    pugs not drugs

Slightly Modified RAWRR_ERROR's Avatar

Done!

Anoukx
    Guest

Ook gedaan

Leeg Canvas

Done!

Piercing Newbie Gaslight's Avatar

Na zowat anderhalf jaar gok ik wel dat het onderzoek al voltooid is
    Maybe there's more than the treasures we secure that become heavy chains, to sink us in tidal waves.